Monday, February 6, 2012

KISAH SEKS PERTAMA AKU BERSAMA ANAK ANGKAT NENEK AKU A.K.A AKAK AWIN PART 1

Kisah ni dah lama rasanya, masa ni umur aku dalam lingkungkan 16 atau 17 tahun lagi . Aku ni memang rapat dari kecik sampai la besar dengan anak angkat arwah nenek aku ni, aku panggil dia pun “Akak Awin”, Akak Awin berdarah campuran “kampuchea” dan “melayu”. Memang lawa, putih orangya. Nak dijadikan cerita, aku dengan akak awin ni memang rapat dari kecik. Tapi perbezaan umur tu ketara antara aku dengan Akak Awin. Tahun 2004 aku 3 tingkatan,  akak awin  plak masa tu tingkatan 5, Akak awin ni body mmg solid, montok tapi dia tak gemuk lar, ukuran badan dan tingginya ala-ala Sari yanti kulitnya pulak berwarna cerah. walaupun baru berada di tingkatan 5 saiz bra yang dipakai agak besar dalam lingkungan 34c saiznya. Akak Awin dengan aku memang rapat dari kecik. Masa aku darjah 1 sampai darjah 5, aku still mandi “bogel” dengan dia, walaupun umurnya masa tu 14 , 15 tahun. Aku ni memang suka sangat melancap, kalau melancap pintu bilik aku tak kunci. Aku ni bila balik sekolah je mesti balik wajib melancap dulu, and then aku lupe nak kunci pintu. Ada satu hari tu, aku balik awal dari sekolah dari Akak Awin, sebab masa tu akak awin ada perjumpaan kokurikulum untuk persatuannya, jadi dia lambat balik. Aku sangka kan hanya aku yang ada dekat rumah. Pintu bilik pulak lupa aku nak tutup rapat, punye syok aku melancap, sampai tak sedar akak awin betul2 belakang aku, Akak Awin sapa aku dari muke depan pintu bilik aku. Aku memalingkan muka aku pada Akak Awin yang berada di depan pintu bilik Aku, dengan tangan masih berada di pelir. Akak Awin terkejut dengan perlakuan aku sebegitu rupa. Akak Awin hanya tersenyum pada ku. Dan Akak Awin terus berlalu dari bilik aku. Dalam hati aku, janganlah akak awin report kat nenek yang aku ada simpan buku2 dgn gambar bogel ni. Time makan malam akak awin tak cakap satu patah ayat pun dengan aku. Aku dah mula takut, kot2 nanti dia report ngn nenek aku pasal petang tadi. Dekat meja makan Akak awin hanya melemparkan senyum lebar dekat aku.  Aku pun balas senyumannya. Lepas makan malam aja, jam menunjukkan 9.50minit malam, nenek aku pula dah masuk tidur. Aku dan Akak Awin pula masa tu berjaga lagi, sebab nonton TV. Kiteorang malam tu layan cite Hong Kong, cerita Jackie Chan dekat TV3. Time tgh syok aku melayan cite Jackie Chan, Akak Awin dengan selambe Tanya aku, “best ke melancap dik”? aku terpinga-pinga dengan pertanyaan yang diajukan oleh akak awin pada aku. Aku balas balik boleh la kak best la juga, aku cube nak usik Akak Awin ni, “kenapa akak Tanya? , akak nak melancapkan untuk adik erk”?  bila aku cakap je macam tu, aku tengok muke Akak Awin merah padam automatik. Akak awin cakap dekat aku bukan petang tadi je dia tengok aku melancap, tapi dah banyak kali, tapi dye taknak tegur, dia just tengok je kelakuan aku time melancap , dari mule aku melancap sampai la climax. Aku pon terkejut dengan pengakuan akak awin tu. Akak awin cakap gak, bile dh aq pancut, climax la tu. Dye terus masuk bilik dia, terus mainkan pukinya dengan jari. Dia bayangkan yang batang aku ni radak puki dia. Aku tak sangka gak, akak awin yang kuat solat ni pun melancap gak rupenya. Aku dengan berani lorotkan kain pelikat yang aku pakai malam tu depan Akak Awin, akak awin tak cakap apa, terkaku dekat atas kerusi malas yang nenek aku selalu guna kalo tgk TV. Mulutnye seolah2 terkunci rapat sampai satu perkataan takda keluar dari mulutnya. Aku dengan berani lagi, melancap depan akak Awin. Aku suruh akak awin melancapkan. Pada mulanya akak awin agak kekok. Aku suruh gak. Akak pegang tangan akak awin dan terus hala pada batang pelir aku. Akak awin tak membantah. Dia ikut aje dengan perlakuan aku malam tu. Still akak awin bisu. Tangannya mule respon dekat batang pelir aku, dia mula kocok2 perlahan2. Aku dah mula terangsang bila akak awin kocok2 batang pelir aku, aku yang berdiri masa tu macam dh nak tumbang rasanya 1st time batang pelir aku dilancapkan dengan perempuan. Perempuan tu aku dh anggap macam akak kandung ku sendiri, walaupun dulu aku penah mandi bogel dengan dia masa tu, aku tak rasa pe bila akak awin sabunkan batang aku. Tapi dia tak lancapkan, masa tu batang pelir aku still kecik lagi. Sekarang aku dah tingkatan 3, batang pelir pun dh agak besar. Akak awin kocok2 and then dia dh mule aggressive, dengan berani dia sumbatkan batang aku dalam mulutnya. Aku terkejut. Akak awin lagi expert dari aku. Dia perlakukan batang pelir ku macam Ais Krim colek. Lutut aku dah kebas , macam nk tumbang. Tapi aku tahan. Aku macam nk menjerit malam tu. Aku takut kalo menjerit nanti nenek bangun. Aku biarkan akak awin perlakukan batang pelir aku macam tu. Dye tarik sorong batang aku dalam mulutnya. Aku dh menggigil macam kt kutub utara rasen sejuknya. Aku mule beranikan diri aku capaikan tangan aku dekat dada kak awin,dengan perlahan2 aku ramas2 breastnye dari luar. Bila aku buat macam tu akak awin lagi bertambah aggressive. Aku nak tamatkan scene malam tu dengan pancut air mani aku dalam mulutnya. Dia nk kuarkan batang aku. Tapi aku tahan. Aku pegang kepale dia jangan bagi batang pelir yg ada kt mulutnye tu keluar. Akak awin ajak aku masuk bilik dia. aku yang dh bogel masa   tu. Tinggal tgu dia bogel la plak, aku lorotkan baju kelawar yg dipakai malam tu dekat ruang tamu btol2 depan tv, aku tak pikir apa da malam tu. sekarang yang tinggal baju dalam n suar dalam akak awin je.akak awin sikit pon tak membantah diperlakukan begitu, aku lorotkan perlahan2 seluar dalam yang dia pakai. tapi bra nya still aku tak bukak. aku halakan batang pelir ku pada puki kak awin. akak tak sumbat lagi. aku just laga2kan dan gesek2. akak awin dh tak senang diperlakukan. secara spontan akak awin ckp, masukkan batang adik cpt, akak dh tak ley tahan aku hempaskan perlahan2 badan aku pada kak awin. akak awin still atas kerusi malas. breast nye btol2 berlage dgn dada aku, yang batang aku pula still mencari lubang puki kak awin. aku yang takleh tahan dengan breast akak awin masa tu, aku ramas breastnye.
Semakin lama aku makin berani….. sambung part 2

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.