Friday, September 14, 2012

Milah



Raj yg dr tadi telah memuaskan nafsunya main pantat Milah dgn buas dan ganasnya. Ini yang membuatkan milah amat teingin dikongkek dan dibalun lagi. Minuman Guinness Stout tadi telah membuatkan Raj main tahan lama dan ganas. Milah pun ada minum satu gelas. Permanian puki Milah di round kedua dan ketiga dibawah pengaruh Guinness Stout amat hebat. Kini mereka berbaring diatas tilam empuk tempat Milah selalu memantat dengan suami dia dan lelaki lain seperti Encung dan Inspector Sabarudin. Lelaki Nepal, Krishnan, budak Security Kelantan dan Mastello memantat Milah di hotel hotel atau ditempat lain. Cikgu tuition anak Milah memantat Milah dalam kereta aje.
Raj yang dari mula main tadi dapat melihat ada kesan kesan love bite di bontot Milah bawah tetek dan banyak dibelakang Milah. Raj tahu Milah pergi ke Medan tentunya ada orang yang dapat main pantat Milah. Raj diamkan saja dan dia tahu Milah pun tahu yang pasti nampak dan tahu dia ada bagi puki dia kat orang lain masa di Medan!.Jika Raj tanya dia akan terus terang cakap tapi Raj tak tanya dia diamkan saja takut nanti hilang rasa setim mereka berdua. 
Milah memeluk Raj dengan mengiring memegang konek tak sunat Raj yang kelihatan lembik sebab dah 3 kali memancutkan air mani kedalam pantat Milah tadi. Raj pula kini menggentel biji kelentit Milah sambil menyucuk yucuk jari nya kedalam lubang pantat Milah. Milah dah rasa setim, pantat Milah dah berair lalu Milah angkat sikit kepala terus menghisap konek Raj dengan penuh keghairahan yang dah mula menengang. Bagaikan kemaruk Milah sukanya hisap konek hitam Raj yang kulup itu. Raj pun memusingkan kepala lalu menjilat dan menyedut lubang pantat Milah dan mengulum biji kelentit Milah.   
Tak lama konek raj tegang keras terserlah kepala konek keluar dari kulit menutup kulop tak sunat. Milah masih lagi menghisap dan menjilat2 kepala konek Raj dan selang seli Milah menyonyot buah pelir Raj yang hitam legam dam berbulu itu. Raj juga suka pantat Milah yang lebat bulu. Milah kerap cukur tetapi Raj dan Encung tak kasi cukur jika cukur pun biar jangan pendek. Mereka suka pantat Milah berbulu sebab ada bau sedap mereka.  Konek raj dah keras bagai batang besi manakala pantat Milah dah basah lenjun keluar air dinyonyot dan dijilat oleh Raj. Raj makin tak sabar. Mereka berdua beralih posisi dan Raj bangun tuang dua gelas besar Guinness stout satu diberikan kepada Milah yang terus meminum ikut saja apa kata Raj
“ Milah minum ni nanti kita sama2 kuat boleh main lama..nak tak main ganas ganas?. Milah mengangguk anggukan kepala nya dan berkata.” Apa saja abang Raj sayang cakap Milah ikut bang!... suka tak pantat Milah bang?”. “Suka tapi Milah mesti kuat main baru sama sama puas tu sebab abang nak Milah minum Guinness Stout ni.”kata Raj. Milah menjawablagi” ok Milah nak lagi satu gelas bang.biar Milah setim betul betul malam ni. Malam ni Milah milik abang Raj” kata Milah. Raj dapat menyakinkan Milah yang Guiness Stout amat baik untuk merangsangkan nafsu seks dan memberikan ketahanan bersetubuh. Raj juga kata jika lelaki yang minum boleh melambatkan keluar pancutan air mani dan juga Guinness Stout boleh menidakkan kehamilan walaupun dah banyak Raj pancutkan air mani kedalam pantat Milah. Tu yang Milah suka nak minum Guinness Stout tu. Sekurang kurangnya buat masa ni Milah minum biar tak mengandong nanti lepas ni Milah kena makan ubat peransang lain tak boleh Guinness Stout takut tak melekat benih nak mengandong. Raj tahu Milah minum Guinness Stout masa main dengan dia aje, dengan orang lain Milah minum ubat perangsang lain. Milah main dengan adik ipar dia Mat, Milah minum ubat beli dari jiran dia Abang Mus atau pun dari Mastello driver yang dah dapat main pantat Milah juga khabarnya.
Raj menjawab”suka Milah..pantat Milah sedap sangat sama macam pantat Susmita bini Jagjit...mana sedap batang abang dengan batang Jagjit atau Krishnan?” tanya Raj pada Milah.” Abang Raj punya lah yang best hitam keras sedap panas dan geli sedap Milah bila abang Raj hentak kuat kuat!” jawab Milah.Ya ke? ..... ”batang Encung dan konek polis Sabarudin tu mana sedap?”tanya Raj.
“tu batang dah potong tak sedap lah tak macam konek abang dan Jagjit sama juga Krishnan ada rasa geli geli sedap bila hentak tujah tujah sebab dapat rasa kulit kulop btak sunat sssedapp sangat” jawab Milah. “ tapi Encung dan Sabarudin tu pandai main dan batang dia besor tu sebab puas juga Milah bang!” jawab Milah lagi sambil menelentag dan mengangkang menadah untuk Raj memasukkan konek keras tu. Mila memegang konek Raj untuk di halakan kelubang pantat nya. Raj faham lalu dia pun memegang konek dia digesel geselkan ke biji kelentit Milah yang dah tak sabar tu.”Oh...cepat bang!. ..Milah nak kotek abang cepat bang!. Milah merengek.
Raj memang pandai nak seksa Milah. Dia berhenti lalu dia menghalakan konek dia ke mulut Milah sambil berkata.”Milah janji lepas ni Milah mengandong abang nak main pantat Milah masa mengandong ok!...Milah mesti janji tak abang tak main pantat Milah ni”. Milah berhenti mengulum dan berkata”bang takan Milah nak ngandongkan benih abang nanti anak tak rupa putih bang!” kata Milah sambil ketawa kecil.”Ah Milah kan main juga dengan Sabarudin, Encung dan suami Milah dia orangkan putih!”balas Raj sambil menyucuk nyucuk pantat Milah dan bongkok menghisap tetek Milah.  “Ok Milah! Abang sayang Milah abang nak main pantat Milah sampai Milah beranak Ok!...kongsi sama Encung dan siapa saja abang tak kisah Milah janji abang nak main Milah masa mengandong!” kata Raj lagi.
Raj ni macam Mat, adik ipar Milah yang suka dengan perempuan mengandong. Raj amat terangsang bila melihat perempuan mengandong yang cantik cantik tu sebab dia dapat main Sushmita bini abang dia Jagjit. Puas Raj memantat Sushmita sampai sarat nak beranaklah pantat Sushmita di kerjakan Raj. Sushmita pun amat suka main dengan adik ipar dia macam Milah sukakan konek adik ipar dia Mat. Mat pun suka main dengan Milah sebab Milah memang kuat main dan Mat terlalu suka Milah mengerang dan meraung bila kena main.
Raj pun sebenarnya nak Milah mengandong benih dia dan tak peduli biarkan benihnya boncitkan perut Milah. Sebenarnya tiada jaminan yang Guinness Stout boleh mencegah kehamilan saja raj nak tipu Milah.rta sampai sarat nak beranak lah Sushmita di kerjakan Raj. 
“Ok bang..Milah ngandongkan untuk abang..tapi tak kira benih siapa ya bang...janji masa Milah boncit ngandong abang main pantat Milah bila saja Milah nak ok?”kata Milah. Mendengar tu Raj amat suka sekali.
Sebenarnya suami Milah pun dah banyak kali beritahu Milah supaya beranak lagi. Suami Milah nak bila Milah mengandong Milah tentu tak bebas macam selalu keluar rumah macam sekarang. Milah kena jaga anak.
Raj pun memasukakan konek nya sekadar bertahan dulu tak mahu menghenjut sebab dia nak Milah merayu rayu meminta pantat dia di hentak tutuh dan tujah oleh batang hitam legam tak sunat tu. Tetapi Milah pun pandai, dia peluk Raj dipinggang dengan kedua kaki nya manakala tangan Milah memaut badan dan leher Raj sambil lidah menjilat telinga, leher dan mengulum lidah Raj disamping meraung dengan kuat meminta Raj main dengan kuat. Raj mengalah tak tahan kesedapan  terus di hentak nya Milah dengan ganas sekali.
Kini Milah dibuai kesedapan dan terus merengek rengek meraung macam anjing menyalak. Raj terus menghentak dan menujah dengan penuh nafsu sambil menghisap tetek Milah dan mengigit gigit leher ditetek dada Milah menampakkan kesan merah love bite. Milah dah tak peduli semua itu. Kesan Guinness Stout tadi memberatkan kepalanya dan terus menaikkan syahwat dia sama juga dengan Raj. Rupa nya tadi Raj ada juga memasukkan air rangsangan babi kedalam Guiness Stout untuk menambahkan lagi kekuatan nafsu Milah. Mainan dah hampir 20 minit takda tanda kedua dua nak mengalah tetapi Raj sedar dan dia perlu berehat jika tidak tewas dia nanti. Sedanag Milah merengek meraung kesedapan Raj berhenti sekejap.
“Milah lengoh sekejap..sayang kita doggie ya?kata nya pada Milah yang kelihatan kecewa sebab tengah sedap.”Ah..abang ni Milah tak puas lagi pancut lah yang ni ...nanti doggie pancut lagi!” kata nya sambil memusing untuk menungging untuk posisi doggie.
Tetapi Raj memeluk Milah dan mencium seluruh muka Milah serta leher dan menghisap2 tetek Milah menunjukkan rasa sayang pada Milah. Milah mengalah dan membalas mencium Raj manja bagaikan kekasih sejati. Lama mereka berkulum lidah. Konek Raj masih tegang lagi dan pantat Milah dah basah dengan air pelicin yang dah keluar tadi. Raj menelentang manakala Milah mengiring. Ada perkara yang Raj nak cakap pada Milah sebelum mereka meneruskan main pantat Milah lagi.  
“Milah saya tak sabar nak main Milah masa mengandong” kata Raj sambil menggentel puting Milah dan tangan satu lagi menggentel biji kelentit Milah yang juga melancap lancapkan konek keras Raj.
”Milah lepas ni dalam 2 bulan ni Milah mesti sangkut benih mengandong ok..Milah sayang!’ kata Raj lagi dan terus bangun membetulkan posisi menghalakan koneknya kelubang pantat Milah yang dah terbuka mengangkang tu. Raj menunggu jawapan dari Milah. Milah faham lalu berkata”Ok bang Milah janji Milah mengandong nanti bang!. Bila Milah jawab aje Raj pun menikam koneknya terus kedalam pantat Milah. Terbeliak mata Milah seraya mengerang”Oh..oh..bang kuat bang!”Milah nak kotek abang Raj...sedapp bang..!.
“Oh Milah ...Milah pantat Milah sedap panas!...Milah teriak kuat2 meraung bila sedap ok!” kata Raj.
“Ya..aaya bang.. Milah memang selalu tak sssedar Milah meraung kuat2 sebab terlalu sedap bang!..tu tuuu...Yati cakap Milah selalu meraung dan dia tahu Milah meraung kena main pantat.”kata Milah tersekat sekat sebab dah kena henjut dengan India jiran dia ni. Makin kuat Raj hentak makin kuat Milah meraung kesedapan. Satu rumah boleh dengar mujur takda sesiapa dirumah sebab Yati dah pun pergi bersama Budin.
Sedang mainan pantat Milah dah bermula Milah tetiba teringatkan Budin. Memang dia rasakan batang butuh Budin sangat besor, senak perut nya bila dihenjut kuat2 pleh Budin tetapi amat sedap sekali pada Milah. Milah juga teringat akan kote tak sunat Pak Suman yang tak puas Milah hisap tu. Maka makin bernafsu Milah membalas tujahan Raj keran Milah nak Raj main betul2 kuat untuk dibandingkan dengan Budin dan Pak Suman. Milah juga nanti boleh tahu perbezaan nya main dengan Raj dan Budin serta Pak Suman bila tubuh Yati juga akan Milah berikan pada Raj untuk main puas puas nanti sebab Yati pun dah main dengan Budin dan Pak Suman. Bila Raj dah dapat merasa pantat dan meratah puki Yati, Milah akan tanya Yati nanti siapa yang lebih hebat?.
Milah akui Raj anak hindu ni pandai main walaupun kecil tubuh tetapi koneknya besar. Itu sebab kakak ipar dia Sushmita gilakan nak saja butuh Raj tambahan Jagjit selalu outstation.


Bab 4

Sebelum Raj, india yang dapat main lubang pantat Milah ialah Krishnan, jiran sebelah rumah Milah di Kayu Ara dulu. Krishnan ni india jenis kulit putih sikit adalah kawan baik Raj. Mereka dulu sama berkerja dan kadang2 Raj datang kerumah Krishnan. Tu yang selalu nampak Milah dan mula berbaik baik.  Krishnan memang memendam hati nak main pantat Milah. Selalu dia ceritakan krpada Raj dan Raj pula mau rasa pantat Milah juga. Umpan nya, Krishnan selalu belikan macam macam untuk Milah. Krishnan selalu datang kerumah Milah terutama bila suami Milah takda. Milah juga suka dan ajak Krishnan datang. Bila Krishnan tanya siapa ada rumah, Milah selalu kata datanglah takda orang. Masa ni Krishnan berbaik dan ajak Milah sembang dan akhirnya dapat ajak keluar makan makan sehinggalah dia mengajak Milah ke Genting Highlands. Akhirnya Krishnan dah sampai juga hajat dia nak rasa pantat Milah. Milah memang nak, dia hanya ketawa aje tetapi Milah kata dia ikut aje kemana Krishnan nak bawa dia bila line clear.   
Mereka check in dihotel di Genting Highlands. Krishnan kini akan dapat merasa tubuh Milah yang putih melepak itu apatah lagi pantat Milah yang gatal itu. Semasa didalam perjalanan Krishnan dah terbayang macam macam cara dia nak balun betina melayu yang sundal ini. Tambahan Krishnan memang suka pula pantat bini orang yang dah beranak 4 cantik putih pulak tu. Bila dah berjiran senang Krishnan jinakkan Milah dengan memberi habuan dan umpan malah duit pun dia ada hulurkan pada Milah waktu suami Milah sedang susah. Milah pula memang menduga yang Krishnan nak main pantat dia. Milah pakai bau wangi wangian yang sedap sekali sehingga pantat dia pun disemburkan minyak wangi. Dalam kereta tadi pun mereka dah pegang pegang tangan dan Krishnan memuji muji akan kecantikan Milah.
“Milah ni cantik lah semua orang tengok mesti nak sama Milah...itu lah kalau saya dapat saya kasi puas puas tak kasi can punya!” kata Krishnan.
“Eh..betul ke..puas macam mana?..boleh tahan ke? Tanya Milah sambil gelak.
“Milah tengok lah nanti apa macam saya kasi puas sama Milah” jawab Krishnan. “Ok kita tengok nanti siapa yang tak tahan” jawab Milah balik.
“Milah kalu dapat orang cantik putih macam Milah ni tak makan pun takpa...kasi sampai pagi pun boleh lagi..ha..ha..kalu mau tahu ni Krishnan lah!”. sambung Krishnan lagi.
“Milah! Ni anak hindu kotek tak potong sedap Milah, tengok ni dah keras....dah rasa nak lagi ha..ha..!..tapi dengan syarat satu aja buat mula” kata Krishnan lagi sambil tarik tangan Milah ke kotek dia. Tangan satu lagi memegang steering kereta. Cepat Milah menarik takut Krishnan tak boleh control gear kereta.
“Milah! Tak apa ini tangan control gear dan steering tangan Milah contol gear saya ni, nanti rasa lagi sedap tau!” kata Krishnan yang menarik tangan Milah lagi supaya memegang butuh nya. Milah ramas ramas dan dapat merasakan memang besar. Timbul nafsu setim Milah tak sabar nak cepat merasa konek tak sunat hindu ni. Milah dah rasa pantat dia dah berair sikit dek melayan kata kata berahi tadi. Krishnan pula yakin tentu Milah dah terair pantat dia maka dia bertekad nanti dia tak akan kasi Milah kencing dulu atau ke bilik air untuk basuh pantat sebab dia lihat dan pasti Milah ni cepat setim kuat main. Apa pun Krishnan nak jilat pantat Milah dulu bila sampai dibilek hotel nanti.
Krishnan yang dah terangsang kesedapan konek diramas tangan Milah  berkata”Milah sedap lah...saya tak tahan ni, satu syarat ok?.
“Ya ke sedap?!...apa syarat nya”tanya Milah.
“Ok Milah mesti hisap saya punya dulu sampai keras betul2. Saya janji kasi Milah betul2 puas. Saya suka main ganas ganas dan mau Milah kata sedap kuat kuat ok Milah boleh?” tanya Krishnan.
“Ok nak apa saja saya ikut dan awak buat apa saja saya tak kisah” jawab Milah sambil diramas kuat lagi konek Krishnan yang dah keras diluar seluar. Krishnan pula membalas dengan tangan kanan meraba pantat Milah yang memakai baju kurung. Rabaan tangan Krishnan Cuma dapat rasa tundun pantat Milah aje kerana susah sikit jadi Krishnan mau Milah angkat tarik kain baju kurung keatas tetapi sebelum Krishnan berkata Milah macam dah faham lalu terus menarik kain keatas . Apa lagi Krishnan nampak seluar dalam Milah dan tampukkan basah di pantat Milah. Di korek korek nya lubang pantat Milah yang dah tersandar di kerusi sebelahnya sambil mengerang kecil.”ehh ..oh...seeehhh” setim nya keluhan Milah yang makin membuat Krishnan lagi tak sabar nak main pantat Milah.
“Milah nanti jangan basuh pantat ni ya! ..saya mau jilat tu air!”pinta Krishnan. Milah Cuma angguk angguk aje sambil berkata”..Ya...ya ok bang!” Milah dah rasa manja memanggil Krishnan abang!.
Krishnan membalas”.Ya..ya abang nak pantat Milah, ini pantat melayu tentu sedap! Kena dengan batang butuh hindu tentu lagi sedap! Milah mesti mau lagi”!.
“Ya lah cepat lah sampai, kita tengok siapa yang kuat!’kata Milah. Mereka pun sampai ke Genting Hotel. Milah tunggu didalam kereta sementara Krishnan check in. Krishnan naik ke bilik dulu dan menalipon Milah di suruhnya Milah kunci kereta dan naik ke kamar 696.        
 Sampai saja Milah tekan loceng Krishnan buka pintu. Krishnan dah berbogel telanjang bulat dengan kote yang hapir keras tegang. Sebelum Krishnan call Milah tadi Krishnan dah makan pil Viagra. Tentu dalam 20 minit aje kesannya akan hebat tikaman dan mainan puki Milah perempuan melayu sundal ni. Milah juga tak tahu yang Krishnan dah masukkan ubat ransangan perempuan “Firefly”didalam air  teh yang baru dibancuh sebentar tadi.
Masuk aje Milah didepan pintu bilik Krishnan dah tak sabar lalu memeluk Milah dan mencium Milah bertubi tubi sambil meramas ramas bontot Milah dan meraba raba pantat Milah. Milah membalas berkulum lidah dengan memeluk erat belakang Krishnan dan tangan satu lagi meraba dapat memegang konek Krishnan. Milah ditarik ke katil dan disuruh buka baju telanjang.
“cepat sayang..abang tak tahan ni nak jilat dulu pantat Milah ni” kata Krishnan sambil membantu Milah membuka baji kurung dan kain Milah yang dicampakkan ke lantai. Milah terus baring kekatil. Bra Milah dibukanya dan seluar dalam tarik nya ke bawah. Apa lagi terdedah lah pantat Milah perempuan melayu sundal yang dah basah lenjun akibat korekan oleh Krishnan tadi. Krishnan dah tak sabar terus dijilatnya pantat Milah. Mula aje Milah dah merengek”ah..ahh...ahhh..oooh”sambil meramas ramas kepala Krishnan agar lebih kuat lagi menghisap, menyedut pantat Milah dan mengulum biji kelentitnya.
Sekejap aje Krishnan dah setim keras sungguh konek tak sunat nya. Milah membuka mata memerhatikan batang butuh anak hindu yang tak sunat tu. Krishnan perasan lalu dia berhenti bangun memusingkan badan membuat aksi 69. Milah amat faham lalu dicapainya batang yang keras kulup tu untuk dihisapnya dengan mulut muggil yang cantik itu. Milah bagaikan kemaruk mengulum dan menghisap buah dan batang pelir hindu tak sunat tu. Milah memang mengidam nak kulum yang dia tahu memang tak sunat. Peluang yang ada dia berbaik dengan jiran dia Krishnan ni tentu nya Milah nak dapat rasa konek india yang kawan kawan Milah kata sedap panas. Betul rasa sedap dikulum dan memang betul sedap hisap kote kulup tak sunat. Baunya amat menaikkan nafsu Milah. Lama sungguh mereka beraksi 69. Meraung dan mengerang Milah tak usah lah nak kata, memang kuat. Tu belum kena tujah dan hentak dengan kote Krishnan lagi. Krishnan pula menjilat dan menyedut lubang pantat Milah dengan rakusnya. Biji kelentit Milah dah tersembul naik terus di kulum digigitnya sehingga birat jadinya.
Krishnan memang geram dengan betina melayu sundal ni. Krishnan memang nak berikan hentakan dan henjut pantat Milah dengan kuat dan ganas. Krishnan nak biar Milah meraung kuat macam mana sekali pun dia tak peduli. Dia nak balun Milah puas puas sebab tadi dia pun dah janji. Jika tak dia tak akan merasa lagi pantat Milah selepas ini. Krishnan tahu juga sedikit tentang Milah.
(MILAH-Perempuan yang dah beranak 4 dan perempuan yang selalu curi makan berzina main pantat berikan lubang puki dia kepada lelaki lain termasuk jiran melayu nya Encung, kawan baik suaminya Inspektor Polis Saharudin, budak jaga berbangsa Nepal, driver yang selalu bersama menanti Milah ambil anak dia di sekolah bernama Marcello, Security budak Kelantan yang Milah suka dan selalu berikan wang pun dah balun pantat Milah. Milah suka budak Security melayu ni main pantat dia. Selain itu Milah juga ada kekasih lelaki handsome tapi Milah mengaku lelaki ni konek dia tak naik susah nak keras, puas Milah hisap supaya main masuk kedalam pantat Milah. Lelaki ni suka sungguh jilat pantat Milah. Tapi mungkin Milah berbohong dengan adik ipar dia Mat, yang lelaki ni tak main pantat dia. Ada dengar juga yang Milah main dengan Cikgu Tuition anak dia tapi Milah berahsia bila ditanya. Mungkin orang gaji Milah Yati tau tentang hal ini.)
Krishnan memang nak buktikan yang dia anak hindu yang handal daripada semua lelaki yang Milah dah main maka itu Krishnan bertekad nak main lebih hebat dan ganas ganas serta hentak kuat kuat pantat Milah. Krishnan bertekad nak mengandongkan Milah.
Kini Milah merayu rayu agar Krishnan memasukkan konek yang dah amat keras tu kedalam pantat nya. Krishnan dah pasti air rangsangan “Firefly” yang Milah dah minum tadi dan juga pil Viagra yang dimakan tadi dah memberikan kesan. Krishnan bangun membetulkan kedudukan ditengah katil. Milah di suruhnya kangkang luas luas dengan seluruh tangan dibuka. Krishnan tak terus masuk konek dia tetapi sebaliknya dia merapatkan bibirnya mencium mulut Milah yang terus dibalas oleh Milah. Milah dah tak tahan mahukan pantatnya di rodok dan ditujah oleh batang keras tak sunat yang panjang 9 inci itu. Tak sabar Milah nak rasa kote kulop tak sunat anak hindu ini.
Krishnan mencium seluruh muka Milah, leher kebawah lagi menjilat badan dan dada Milah sambil menghisap hisap dan meramas ramas buah dada Milah yang besor dan tegang itu. Milah yang dah tak tahan hanya mengerang kesedapan terus meramas ramas rambut dan kepala Krishnan dan cuba mencapai konek Krishnan. Krishnan pula ingin menjilat seluruh badan Milah sebab melihat keputihan body Milah yang cantik lagipun dari dulu dia dah berjanji dengan diri dia dan cakap pada Raj yang dia nak jilat dari kepala sehingga hujung kaki jika dapat main dengan Milah. Krishnan terus mencium perut Milah dan turun ke pantat Milah sekali lagi di jilat dan disedutnya lubang pantat Milah sambil mengulum ngulum biji kelentit Milah.
“Abang...jangan siksa Milah bang...cepat lah masukkan butoh tu...Milah nak rasa cepat batang india tak sunat bang...nak rasa kulit kolop abang tu banggg... cepat lah bang!” rayu Milah.
Krishnan yang juga dah amat setim dengan kesan viagra tadi cepat cepat menghabiskan jilat sehingga ke tapak kaki dan membalikkan bontot Milah untuk di jilat semuanya.
Krishnan menelentangkan Milah sambil menguakkan kedua kaki Milah diangkatnya keatas kedua bahunya. Maka terkangkanglah Milah menampakkan pantat berbulu halus yang sudah amat bersedia menerima tikaman butoh anak hindu ini. Sebelum itu tadi Krishnan berhenti seketika dan menyuruh Milah hisap batang dia dan menanya kepada Milah sekali lagi.
“Milah janji ya!.. abang hindu ni nak pancut dalam puki Milah jika mengandong biarkan ya Milah..janji ya sayang?”kata Krishnan sambil membongkok mencium mulut Milah yang cepat dibalas oleh Milah sambil berkata”Ya bang ya bangg..Milah janji bang!..cepat lah bang tak macam mana nak mengandong anak abang...kote abang tak masuk masukkan lagi...Milah nak banggggg!.”rayu Milah dengan kata manja dan kuat.    
Krishnan memperbetulkan semula kedua kaki Milah keatas bahunya lalu di suruhnya Milah pegang konek kulopnya yang dah amat keras tu agar Milah sendiri yang memasukkan kedalam lubang pukinya.
Dengan sekali tekan aje batang butoh hindu yang panjang kulop tu dah hampir separuh masuk kedalam puki Milah. Belum pun Krishnan henjut Milah dah menadah tolak keatas maka masuk terus lagi kedalam hampir terbenam seluruh konek Krishnan kedalam lubang pantat Milah yang dah merasa banyak menerima kehadiran kote kote lelaki yang disukainya.
Krishnan akui Milah memang hebat, puas dia hentak dan tujah pantat Milah . Perempuan gatal sundal ni tetap boleh menerima dengan handalnya. Meraung dan merengek memang menaikkan nafsu Krishnan maka lebih ganas lagi dia menikam lebih kuat menghenjut dan lebih dalam lagi tujahan lagi sambil menghisap kedua dua tetek besar Milah.  Krishnan juga mengigit gigit membuat love bite pada leher Milah dan juga di tetek Milah. Milah dah tak peduli sebab suaminya pun takda keluar negeri biarlah Krishnan gigit lagi pun Milah rasa sedap main ganas macam ni.
 Acara Milah dibawah sudah hampir setengah jam, Milah lihat tiada tanda tanda Krishnan akan memancutkan air maninya begitu juga dengan Krishnan melihat Milah masih hebat makah makin ganas lagi menadah dan mengigit gigit dada dan badan Krishnan. 
Kini Krishnan  mencabut tanpa kerelaan Milah. Tujuannya Krishnan nak main cara doggie. Milah tersentak lalu menanya”kenapa bang tengah sedap ni abang cabut...why?... bang why...ala abang ni? Kata  Milah seakan kesal.
“Pusing abang nak doggiekan Milah!”jawab Krishnan.
“bang.. main atas badan Milah tujah tak habis lagi tak keluar air abang dah cabut ni nak doggie pulak!” kata Milah sambil memusingkan badan dan menunggingkan bontot yang amat solid putih melepak itu. Krishnan geram melihat bontot Milah. Konek dia semakin keras kesan viagra dan Milah juga berpeluk naik syahwat akibat air “Firefly” tadi. Milah tak tahu tetapi dia merasakan dia amat ghairah main dengan Krishnan. Timbul hasrat dia nak lebih kerap main dengan hindu ini dan biarkan Krishnan main pantat dia lebih lama walaupun dia dah mengandong nanti.
Mainan doggie amat menghairahkan Milah. Mereka bersama sama handal. Milah menahan setiap tikaman kuat dan ganas Krishnan dengan kuatnya meraung dan mengerang. Sesiapa yang lalu didepan bilik pastinya boleh mendengar Milah meraung. Kesukaan Milah ialah meraba raba buah pelir Krishnan ketika pantat dia dihentak kuat oleh Krishnan manakala Krishnan pula meraba biji kelentit serta membongkok meramas ramas tetek Milah yang berbuai buai itu.  Milah dah merasa pantat nya panas dek lama menerima tujahan konek Krishnan Mereka setelah hampir 45 minit mereka main doggie dan hampir setengah jam mereka main aksi kuda yang mana Milah bertenggek diatas badan Krishnan menghenjut henjutkan pantat nya kebawah sambil Krishnan menujah keatas. Walaupun cuaca didalam bilik sejuk mereka berpeluh peluh akibat keghairahan memantat. Ketika ini Milah merasakan Krishnan masih belum nak memancutkan air mani dia. Milah akui memang anak hindu ni hebat macam dia cakap didalam kereta petang tadi. Memang handal Krishnan main pantat Milah. Rasa sayang Milah bertambah kepada Krishnan dan dia tak mahu lepaskan Krishnan selepas ini.
Krishnan dah terasa mahu memancutkan air maninya tetapi masih boleh bertahan lagi lalu disuruhnya Milah yang sedang sedap menghenjut berkuda atas badan dia menelentang seperti main aksi permulaan tadi. Milah dah merasakan Krishnan akan memancutkan air maninya bila beraksi macam ni. Cepat cepat Milah baring sementara itu Krishnan sekali lagi menghulurkan konek nya yang masih lagi keras dan basah dengan air pantat Milah itu ke mulut Milah. Milah tak membantah malah amat pelahap sekali menyonyot nyonyot konek kulop anak hindu itu. Milah tak kisah walaupun batang itu ada berbau air pelicin main pantat. Malah bau dan rasa menaikkan nafsu Milah lagi. Kesan air dan viagra memang hebat. Dah 2 jam lebih mereka main akhirnya Krishnan memancutkan air mani hindunya kedalam lubang pantat puki perempuan melayu sundal jran sebelah rumahnya yang bernama Milah yang gatal kuat nafsu main itu. 
Mereka main puas puas dan Krishnan di round kedua dan ketiga main sangat ganas. Habis badan Milah di gigit buat love bite. Milah pula tak kurang hebat leher dan badan Krishnan juga  di gigitnya. Krishnan tak peduli sebab dia takda isteri siapa kisah ada love bite ke tidak. Cuma nanti kawan dia Raj atau pun Sami aje mungkin nampak pada leher atau badan dia nanti.
Milah menyerahkan puki dia kepada hindu ini sampai hampir keberapa jam dah. Mereka dah main 3 round. Cuma Krishnan aje yang tertidur sekejap aje. Milah hanya terlelap sekejap kejap aje kerana dia amat bernafsu agar pantat dia di lanyak oleh Krishnan. Semasa Krishnan tertidor Milah menghisap konek Krishnan. Heran Milah konek tetap keras tegang cuma seketika saja kurang tegang. Milah menaik keatas badan Krishnan lalu di masukkan batang kulop itu dedalam pantat nya. Milah sendiri menghenjut henjut main sambil mengerang agar Krishnan sedar tetapi Krishnan hanya mengerang kesedapan tanpa membuka mata. Ini round yang ke4 Milah berjaya merasakan Krishnan memacutkan sedikit air mani tadi. Milah mencabut konek Krishnan dari pantat nya. Dapat dia merasa ada lelehan air mani Krishnan. Milah terus baring bersebelahan memeluk erat Krishnan yg sama memeluk Milah.
Kesan viagra dan Firefly masih ada lagi, keinginan memantat lagi masih memuncak bagi Krishnan yang tak mahu lepaskan peluang main puki Milah. Milah pula tersangat puas dengan ayakan dan tujahan konek tak sunat Krishnan. Jam dah pukul hampir 7.30 malam. Dari mula mereka check in tadi jam 2.00 ptg dah 4 round Milah dilanyak dan di kerjakan oleh Krishnan yang sangat geram dengan kecantikan dn keputihan badan Milah. Krishnan tak puas dan nak henjut lagi pantat Milah yang dah birat melecur sikit dek kuat di hentak oleh batang Krishnan. Milah dah kata dia ikut aja apa Krishnan nak buat keatas dirinya. Kini mereka ada banyak masa lagi.
Krishnan memesan makanan Room Service. Waktu makanan sampai Milah masuk ke dalam bilik air manakala Krishnan memakai towel aje. Mereka dari awal tadi memang mahu telanjang bulat didalam bilik sebab itu yang Krishnan mahu Milah berbogel. Mereka makan berbogel diatas meja. Sambil makan Krishnan meraba raba pantat Milah manakala Milah pula meramas ramas konek Krishnan yang cepat keras. Sambil makan Milah membongkok menghisap butoh Krishnan begitu juga Krishnan berhenti sebentar menjilat jilat lubang pantat dan mengulum biji kelentit Milah.
Kini mereka dah setim lagi, mereka berhenti makan separuh jalan. Lalu Milah pula menarik tangan Krishnan ke katil dan menghisap konek Krishnan, sekejap saja mereka dah dalam posisi 69. Jilatan dan hisapan tak lama, Milah bangun dan terus menungging dalam posisi doggie. Krishnan faham lalu menujah terus konek dia dan mula kan aksi menutuh puki Milah dengan ganas sekali. Bergoyang bergerak katil di buatnya. Milah meraung kuat amat sangat.
“oh...abang sedap bang..kuat bang lagiii banggg sedappp... bang kuat bangg...ahhh...ahhh” itu yang kerap Milah katakan.
“Sesedap ya konek tak potong india punya?” tanya Krishnan pada Milah sambil menghentak pantat Milah.
“Sedap bang...Milah nak lagi banggg.. kuat bang..!” balas Milah. Sesekali Krishnan membongkok menggigit belakang badan Milah buat love bite. Banyak sungguh kesan love bite di seluruh badan Milah. Krishnan mencabut butuh nya lalu di suruhnya Milah menelentang baring. Kaki Milah diangkat ke bahunya dan terus masukkan konek keras nya ke dalam pantat Milah. Milah terasa dalam sungguh konek Krishnan berada di lubang pukinya. Kali ini memang kuat hentakan Krishnan, Milah rasa sampai ke hujungnya. Tikaman, tujahan, hentakan dan henjutan Krishnan membuatkan Milah meraung dan mengerang kuat. Kira kira 45 minit baru Krishnan memancutkan sisa sisa air maninya. Dah 5 round mereka main. Mereka teruskan makan sambil berbual bual tentang siapa hebat. Milah akui Krishnan hebat. Krishnan menanya Milah tentang lelaki yang Milah dah main. Milah tidak berahsia, dia cerita semuanya tapi dia cuma mengaku dah main dengan 4 orang aje iaitu Datuk Mokhtar, Encung, Inspektor Sabarudin dan jaga Melayu yang kerja disyarikat suaminya. Milah kata konek india dan konek tak sunat memang sedap. Memang lama dah dia inginkan. Krishnan pula bercerita main dengan perempuan mengandong sedap katanya, jadi dia nak Milah mengandong sebab nak rasa pantat Milah masa perut boncit mengandong. Milah kata okay aje.
 Jam 11 malam baru mereka berangkat pulang. Sempat juga didalam perjalanan Milah menghisap kote Krishnan yang membuka zip seluarnya sambil memandu. Krishnan pula mengorek ngorek lubang pantat Milah yang menarik keatas kain nya. Milah tak pakai seluar dalam atas arahan Krishnan sebelum mereka check out tadi kerana Krishnan kata dia nak pegang dan usik pantat Milah sambil memandu.  Disebabkan rabaan dan hisapan kini mereka berdua dah setim tak tahan. Krishnan berhentikan kereta di tepi Karak Highway lalu diluruskan tempat duduk Milah dan dia membuka seluar dan bajunya lalu disingkap kain dan baju Milah dan terus masukkan batang keras dia ke pantat Milah yang dah basah itu. Heran juga Milah lama sungguh Krishnan henjut dan tujah walaupun kedudukan kurang selesa Milah rasa puas.  Milah menjilat dan menggigit dada dan tetek Krishnan mula lah round ke 6 mereka memantat.     
Hubungan mereka kekal lama. Krishnan dapat main lama dengan Milah selepas mereka memantat di Genting Highlands. Niat Krishnan nak mengandongkan Milah akhirnya berjaya. Walaupun Milah main pantat dengan suaminya, dengan Inspektor polis Saharudin , Encung dan lelaki lain Milah akui benih Krishnan yang melekat mengikut kiraan. Ini kerana selama dia main dengan Krishnan dia jarang main dengan lelaki lelaki tersebut kecuali suaminya. Milah memang nak puas main dengan Krishnan. Milah waktu kena tujahan konek Krishnan tengah sedap ada berjanji dengan Krishnan dia takan main dengan orang lain sehingga Krishnan mengandongkan nya. Rupa nya Milah pun makin kuat seks nya bila dah mula mengandong. Suami Milah masih tidak tahu yang dia dah mengandong, memang Milah belum mahu beritahu lagi.
Encung dapat tahu Milah mengandong dan desakan ingin tahu benih siapa membuatkan Milah mengaku anak kandongan itu benih Krishnan. Takut juga Milah suaminya tahu. Encung yang dah mula setim bila mendapat tahu Milah dah mengandong kini ingin control Milah dari mendapat tujahan konek hindu Krishnan itu. Kini Encung yang kerap main pantat Milah sejak benih Krishnan dah menjadi hampir 2 bulan. Krishnan dah terasa Milah menjauhi nya. Dia menalipon dan Milah menceritakannya yang Encung tahu tentang hal mereka berdua. Krishnan gementar lalu mengambil jalan berpindah ke tempat lain tetapi sempat juga beberapa kali mereka jumpa main di hotel hotel sekitar PJ & KL.
Milah kini mendengar pujukan Encung untuk menggugurkan kandungan tanpa pengetahuan suaminya. Encung membawa Milah ke klinik rakan nya seorang doktor untuk menggugurkan kandongan selepas puas Encung membalun pantat Milah. Dah nak masuk 3 bulan baru Milah menggugurkan kandongan itu.
*(nanti di bab 5 menceritakan Milah memang kali ini mengandong betul 2 tahun selepas menggugurkan kandongan benih Krishnan dan menceritakan siapa yang puas main pantat Milah waktu itu sampailah Milah nak beranak esoknya masih mahu pantatnya ditujah oleh konek ).   
*(Bab 6 menceritakan Milah yang sudah bergelar Datin memberi pantat dia untuk adik ipar nya Mat main.







     

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Post a Comment