Tuesday, November 8, 2011

Bersama Sheri....





Nama aku zack, ni kisah lama bersama ex GF aku, sheri......


Kisah bermula dari perkenalan dengan die nie kat laman web sosial....xyah la sebut web mana kan.....so mula2 tu aku just msj2 dalam tu je...pastu aku mengorak langkah seterusnya...ajak die YM lak...leh WC la katekan...so aku pun adjust die, sembang2 last2 aku tau die nie da xde dara da...main ngan ex bf die....so aku pun pasang angan2 nak main ngan awek nie......


mula la aku atur ayat power adjust2 die...akhir die stuju jadi awek aku. lepas tu, mula la selalu main sms sebab da jadi awek, dapat la no hp die,hehehehe..so aku pun msj2 sampai ke sms bab seks. die layan gak. ada aku try fon sex, perh x tahan aku dengar suara die mengerang dalam phone. last2 aku adjust ajak die jumpa....


lepas plan2 jadi la aku jumpa die...masa aku balik kampung kat belah utara malaysia....aku singgah rumah die....da malam masa tu, die kate kat aku, esok je la balik umah aku, malam tu tido je umah die, x yah sewa hotel, jimat katanya..mak die pun ok...aku on la....lepas tu die tunjuk bilik aku, sebelah bilik die, tp yang bestnye bilik aku ngan die kongsi 1 bilik air.


so malam tu dalam kul 1 lebih la, lepas aku sembang, aku masuk la bilik, lepas aku siap gosok gg semua, aku pun bring kat katil dalam bilik tu, tilam empuk beb. X sampai seminit berbaring, aku nampak lampu bilik air dipasang, aku tau awek aku dalam bilik air tu, aku x kunci pun pintunye....x lama lepas tu aku tengok lampu dah padam...tiba mesej masuk kat hp aku, awek aku tanye aku dah tido ke belum...aku bgitau belum, x sampai semenet die da masuk bilik aku ikut bilik air...die pakai baju tido paras lutut.uik...seksa beb......(36B,30,34) heheh..


mula2 tu sembang2 je...sambil tu aku pegang tangan, usap2 lengan die...die diam je...aku usap2 rambut die....usap pp die...aku pusing aku kiss bibir die....melawan beb.....x lepas die balas kssing aku....best siot kissing ngan awek nie....sambil kissing aku start usap,ramas2 tetek die.....aku usap dri luar baju tido die....usap2 sampai kat cipap die..main2 biji die,....dah berair....tiba2 die bangun n tanggalkan baju die......


aku terus usap n isap puting die...aku sedut macam baby lapar susu..lepas kanan, kiri lepas kiri kanan....sambil tangan aku terus usap2 biji die,.........aku terus jilat ke perut dan terus aku serang cipap die....aku jilat, sedut biji die....mengeletek die nahan sedap..terangkat ponggong die...........lama gak aku jilat cipap die......sedap air cipap die.....
bila aku baring....die terus tarik seluar aku...die pegang batang aku n gesel kat tetek die....pastu die start isap batang aku....best siot...lama x kena isap...die isap macam lahap x dapat makan...heheh....aku biar dia isap sampai die puas.....


lepas tu, die mula naik atas aku, kissing lagi...aku dapat rasa die gesel2 cipap die kat batang aku, pastu die mula adjust batang aku, slow je mula masuk ke lubang cipap die.....ketat gak...dia bgtau aku, dah 2tahun x main......patut la...die dayung slow2sambil aku ramas2 n isap tetek die........dari irama slom, makn laju die hentak batang aku lam lubang cipap die.....sampai badan die mengejang...aku tau die da klimaks....terasa kemutan di batang aku,....lepas tu di baring sebelah aku..


aku pun terus celapak kat cipap die...die da puas, air aku belum kluar lagi...aku kiss die lagi...sambil jolok masuk...slow2 je aku layan...dah puas aku menikmati kemutan cipap dengan rentak slow, aku mula melajukan dayungan aku....tangan die memaut erat ponggong ku sambil menaril2 batang aku masuk ke dalam cipap die.....dalam 20 minit aku dayung slow n fast, aku dah rase nak game....aku pun mula dayungan laju n padu....cepap2 bunyi aku hentak cipap die....kepala batang aku dah rasa nak meletup....air aku anytime leh terpancut...die makin kuat kemut....aku da x tahan....aku bagi tau aku nak pancut...terus kaki die kepit pinggang aku...dangan satu hentakan padu.....aku terus memancutkan air aku kedalam cipap die.....dekat 12 das aku pancut.....die plak x henti2 kemut....aku tau kami klimaks sama2.....da abis, aku pandang jam aku, x sedar dekat 1jam45mnit aku main ngan die........pastu kami terlelap sehingga pg....aku x tau bile die balik bilik die......sampai sekarang walaupun da ptus ngan die...kadang2 nasib baik, dari cari aku,.....ape lagi....memantat la.......

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.