Sunday, May 1, 2011

CERITA BENAR TENTANG SEORANG ISTERI 1

Aku terpanggil untuk menceritakan kisah benar ini tetapi biarlah aku tak mahu beritahu siapa aku cuma nama aku Azie. Kisah ini diceritakan oleh kawan rapat aku seorang kerabat terdekat dan siasat punya siasat memang betul berlaku dan diakui oleh si isteri yang melakukan skandal. Wanita yang cantik dan menawan memang tiada siapa yang sangka beliau melakukan nya. Beliau mengaku dihadapan adik ipar beliau yang beliau curang sejak 25 tahun dulu malah khabarnya sampai sekarang masih menyimpan kekasih dan beberapa orang buah hati termasuk seorg budak Nepal yg berkerja sebagai Security Guard berhampiran dengan rumah banglow wanita ini yang sudah pun bergelar datin. 

Aku akan ceritakan secara ringkas biarlah bermula diwaktu yg menarik dibaca.

Kisah berlaku sekitar tahun 1990. Seorang perempuan bernama Amy yang telah bersuami paras rupanya cantik, putih melepak kemerah merahan mukanya,  berambut keriting natural halus berbulu halus di lengan serta berlesung pipit dan juga 5' 4" ketinggian yang perfect bagi seorang wanita. Amy bertetek besar saiz 36 dan punyai potongan badan yg menarik. Amy berumur 25 tahun waktu tahun 1990 dan dah mempunyai anak 4 org anak. Amy berkahwin ketika berumur 17 tahun selepas SPM. Suami seorg ahli perniagaan yg meningkat naik yg berkahwin seorg lagi bekas pegawai kewangan syarikat sendiri. Jadi Amy merupakan isteri yg tua manakala isteri muda duduk ditempat lain.

Amy sangat aktif, serba serbi buat kerja pantas dan cergas. Walaupun suri rumah tangga tak berkerja Amy tetap aktif keluar mencari contact dan peluang berniaga. Anak anak semua nya diuruskan oleh org gaji. Amy ni peramah dan mudah mesra jadi kalau org yg pandai tackle memang dapat bawa sampai kekatil dan nafsu seks Amy tiada tanding kuatnya. Amy memang kuat main dan suka akan seks ganas dan extreme. Tak tahu kenapa Amy sedemikian, nak katakan suami kahwin dua buat dia berubah tak juga sebab sebelum suami dia kahwin lagi satu kira kira 9 tahun dulu pun Amy dah mula curang.

Ini salah satu kisah Amy curang semasa dia pergi lawatan ke Medan dan Lake Toba pada tahun 1990 yg mana Amy telah berkenalan dengan salah seorg dari ahli rombongan yg juga ketua kumpulan tour itu. Amy sanggup menyelinap masuk ke bilek pemuda yang bernama Asyraf itu waktu malam dan menyerahkan cipap dan biji kelentitnya untuk di tujah dan di kulum.

Semasa di airport Asyraf dah terpegun melihat Amy yang manis sentiasa senyum, kulit putih dan bentuk badan macam pelakon Sarimah masa muda atau pun pelakon sekarang mcm Dinaz putihnya. Bentuk badan dan tinggi Dinaz memang sebiji macam saiz badan Amy
Asyraf memberanikan diri nak menegur Amy lagi pun mereka pun nanti dalam rombongan yg sama. Masa check in tadi Asyraf sempat lihat passport Amy. Asyraf tahu Amy baru berumur 25 tahun.

"Awak sentiasa senyum aje, ayu cantik lah, nama Amy kan?" tanya si Asyraf lelaki yg dari awal di airport KLIA asyik geram tengok Amy. Asyraf tahu nama Amy sb ada dlm senarai group.
 
"Ya, kenapa encik, awak asyik tengok saya aje, kenapa? tanya Amy yang juga rasa bangga bila dipuji oleh Asyraf.
 
"Saya suka tengok awak, awak cantik, ni dtg dgn anak 2 org ya?" tanya Asyraf.
 
"Ya! budak budak ni suka makan angin 2 org lagi yg kecik tak ikut" jawab Amy yg makin mesra dan suka melayan.
" Oh ye ke ..habis sapa jaga dia org?" tanya Asyraf yang nampak sangat gentleman pada Amy.
"Emak saya ada..saya bawa pembantu rumah jaga anak saya 2 org ni..tu dia " balas Amy sambil menunjuk ke arah Yati, pembantu Indon dari Menado yg putih dan cantik juga berumur 25 tahun dan telah pun berkahwin setahun. Yati memang cantik berkelulusan universiti di Menado, Sulawesi tetapi kerana nak cari wang bantu keluarga sanggup jadi pembantu rumah dan meninggalkan suami yang mengajar di sekolah di Menado.
 

Yati baru 3 bulan kerja di rumah Amy. Yang Yati tahu Amy selalu keluar dan balik malam. Dia tahu majikan nya Amy buat business. Yati pun hairan kadang kadang ada lelaki datang kerumah menjemput Amy atau datang naik kebilik Amy diatas katanya untuk bincang pasal bsiness tapi sekian lama baru turun kadang kadang bila anak semua keluar dan ada yang bersekolah hingga 4 atau 5 jam didalam bilik Amy. Kata Amy mereka semua berbincang tentang hal business. Ini berlaku semasa suami Amy tiada rumah atau out station lama beberapa hari. Kerap kali call Yati disuruh hantar air minuman ke bilek atas kalau tetamu lelaki itu naik masuk bilik Amy. Ada sekali tu Yati nak masuk hantar air apabila mila phone suruh hantar air, Yati terserempak melihat video lucah terpasang di TV manakala Amy dan seorang lelaki india berada didalam bilek air. memang waktu itu pintu tak berkunci. Rupanya mereka baru lepas main agak nya fikir Yati jadi tak sempat mereka berbogel terus masuk ke bilek air.
Asyraf yg berkerja sebagai freelance tour leader dah biasa cari makan memantat kalau ada perempuan dlm rombongan yg boleh di bawa kekatil setiap kali dia membawa group rombongan negara. memang selalu nya Asyraf pasti dapat. Kalau Asyraf tak dapat dia ada banyak teman wanita di setiap destinasi rombongan yang dia bawa. Setiap kali Asyraf akan memilih rombongan yang ada wanita cantik cantik untuk jadi tourist guide. Tujuan nya nak cari penyedap dapat main puki betina yang gersang, inginkan seks dan bersosial untuk memuaskan nafsu masing masing.
 

Didalam pesawat yang berlepas jam 8.05 pagi tadi Amy dan Asyraf duduk bersebelahan diapit oleh Yati namum sempat juga mereka berbual tentang diri masing masing. Ini membuatkan Amy tertarik dengan Asyraf yang memang bersifat kaki perempuan.
Bila sampai di Medan Sumatra, mereka terus ke hotel Sang Buana bertaraf 4 bintang. kelihatan ramai perempuan yg cantik solid berkeliaran di depan hotel dan juga di lobi. Mereka semua perempuan tempahan dan kenal benar mereka akan Asyraf. Mereka menegur Asyraf jadi tahu lah Amy yang Asyraf ni memang gentleman dan handsome juga.

Kecantikan Amy yang muda solid walaupun dah beranak 4 itu membuat Asyraf bertekad."Aku malam ni mesti dapat perempuan muda bini orang ni..... aku nak jilat dan kulum biji kelentit dia sampai dia meraung ..aku mesti dapat pantat Amy ni samada cara baik atau paksa" bisik hati Asyraf. Dia pun pun mengangkat beg roller Amy utk duduk disofa sambil menunggu selesai proses agihan bilik di lakukan.

"Jom kita duduk kat lobby situ! anak Amy biarkan dia main main kat sana tu, nanti saya uruskan bilik dia org. Saya asingkan disebelah bilik Amy ok tak?" tanya Asyraf. Amy senyum dan angguk aje kerana dia suka ada org yg melayan dan memuji dia cantik. Amy pun dah 3 minggu tak dpt konek dari suami dia sb pergi ke Negara Cina. Keinginan dia nak kote terlintas dikepala Amy walaupun malam smlm dia baru menyerahkan puki dia pada seorg lelaki berbadan tegap dan berotot otot macam Malik Nor.
 

"Alangkah syok nya kalau ada lelaki yg dapat aku kulum konek dan jilat main pantat aku kat sini" bisik hati Amy. Tambahan pula Amy terkenang kenang bertapa sedap dan kuatnya hentakan ganas lelaki jawa yg tegap badan yang baru semalam Amy kangkang puki dan tonggeng doggie sampai main 4 round dlm masa 2 jam. Hebat mereka main dengan lelaki jawa yang selalu datang kerumah Amy menolong apa jua tugas yang Amy suruh. Lelaki yang nama nya Maman, jiran sebelah rumah Amy. 
 
Amy pun tahu suami dia bukan baik. Suami dia pun banyak main perempuan malah di KL pun Amy tahu sb Amy pun ada pasang kaki intip pergerakan suami dia. Pengintip ni namanya Maman. Dalam bab 3 nanti aku ceritakan bagaimana Maman mula dapat main pantat Amy.
 
"Abang, takpa Amy panggil abg ya?"tanya Amy pd Asyraf. "Oh takpa Amy, abg pun nak panggil Amy sayang...nama saya BudiAsyraf" kata Asyraf sambil menghulurkan tangan dan memegang tangan Amy. 

Apa lagi Asyraf pun terus menjilat jilat serta menyedut lubang pantat Amy. Makin kuat Asyraf menyedut makin kuat Amy mengerang sambil mengulum butuh besor Asyraf dengan berahi dan rakusnya. Hanya sampai separuh aje masuk kedalam mulut Amy. Asyraf memaksa Amy masuk kedalam hingga ke anak tekak Amy tapi Amy tak mampu kerana terlalu panjang. Amy berasa bangga dapat butuh yang sepanjang 8 inci ini. Bagaimana agaknya nanti bila menujah kedalam lubang pantat dia. Itu yg Amy fikirkan tak sabar rasanya hendakkan Asyraf menutuh pantat yang dah memberi kemutan kepada hampir 6 orang setakat ini. Tu yang rasmi diketahui kalau ada aku tak dpt siasat, mana tak nya 6 orang. Budak jawa Maman tu, lelaki Benggali India Sunderaj atau Raj namanya juga jiran dekat rumah dia di Damansara, Petaling Jaya, ShahAsyraf, pegawai polis yang baik rapat dengan suami dia tu, Dato" Mokhtar yang dah tua tetapi gatal masih kuat lagi melayan nafsu buas Amy kerana makan pil kuat yang Amy juga belikan. Lagi seorang yang Amy gian sangat budak Nepal kerja jaga di Taman perumahan berhampiran rumah dia di Bangi. Budak Nepal ni handsome pada Amy dan Amy suka kerana pandai main serta gian butuh tak sunat macam Raj juga dan yang paling istimewa ialah pemuda melayu kerja Security Guard dari Kelantan yang Amy selalu memberi duit dan kerap ajak ke hotel untuk main pantat Amy.


Amy masih lagi mengulum butuh besor dan panjang Asyraf, habis telor pelir dikulum serta diramas ramas oleh Amy. Asyraf kesedapan, jarang sekali dia dapat perempuan yg handal mengulum macam Amy. Asyraf juga meneruskan menjilat pantat Amydan menggentil gentil biji kelentit Amydi henjut oleh Asyraf   
"Masuk dalam lagi sayang" pinta Asyraf.
Amy dengar lalu mengeluarkan butuh Asyraf dan berkata"Tak boleh bang... panjang.. sedap bang..masuk aje ke lubang pantat Amy bang...abang tujah kuat kuat ya bangg Amy nak sampai dalam dalam pantat Amy bang"...nak bang..please" rengek Amy macam anak kecil. Asyraf terus mengulum biji kelentit Amy sehingga Amy dah tak tahan mengejang keluar kali kedua klimaks nya. Jam dah pukul 2.30 petang Amy dan Asyraf tak turun ke coffe house untuk makan tengahari sebab sibuk memuaskan nafsu setan kemaruk seks masing masing. Dah lebih 20 minit acara mengulum dan menyonyot aksi 69 berlaku. Masih belum ada tanda tanda Asyraf nak menikam pantat Amy.
"Abang please masuk kan bangggg.... Amy nak kote panjang ni bang...nakkkkk bang."rayu Amy yang dah nampak setim kerana hasil dari ubat air babi tadi
Asyraf yang kesedapan dengan bau dan air mazi pantat mila pun berhenti menjilat.
 
" Ok Amy nanti telan air mani abang ya?" kata Asyraf.. Amy memang selama ni tak suka menelan air mani kecuali terdesak. Selama Amy kahwin air mani suami nya hanya 2 kali aje Amy telan tetapi air mani Maman dan budak india kerja jual buku Amy dah telan.

"Bang ..mila tak nak bang nanti muntah bang..Amy tak biasa bang..alah masuk lah cepat bang..Amy nakkkk" kuat suara Amy boleh didengar kalau ada orang lalu di luar walkway hotel tu.
"Abang tak nak masuk kalau Amy tak nak telan air mani abangg..oh Amy telan lah sayang! telan ya sayang"pujuk Asyraf sambil mengusap usap muka Amy dan mulut Asyraf yg ada air mazi Amy mencium mulut Amy. Amy pun balas dengan ghairahnya.
"Ok ..bang.. kalau tak boleh semua Amy luahkan ya bang...cepat lah bangg.."rayu Amy lagi
Apa lagi Asyraf pun betulkan kedudukan Amy ditengah katil. Amy dah mengangkang tetapi Asyraf nak Amy angkat bontot untuk dialas bantal agar dapat masuk kedalam lubang pantat Amy sedalam dalam nya. Asyraf buka  dan menguakkan kedua kaki Amy lebih luas lagi. Amy mencari dan dapat memegang butuh Asyraf lalu ditarik untuk dimasukkan kedalam lubang pantat dengan bibantu oleh Asyraf yang mengulit ulitkan ke biji kelentit Amy
"Oh..bang sedap nya" cepat bang" rayu Amy yang cuba mengangkatkan bontot nya agar butuh Asyraf masuk kelubang pantat nya. Asyraf pun dah rasa tak tahan melihat merah padam setim muka isteri orang beranak 4 ni. Asyraf pun menekan kotek nyata sempit juga walaupun pantat Amy dah basah ada air mazi baru 1/3 aje masuk Asyraf pun ayak sikit sikit agar butuh panjang nya terus menutuh kedasr pantat Amy tetapi disebabkan butuh Asyraf besor dan panjang susah juga nak masuk.
"Perlahan sikit bang...oh...bang sedap..masuk lagi bang..nak banggg" Amy mengerang dan meraung raung. memang style Amy main suka mengerang. Apabila air Amy dah keluar senang butuh besar Asyraf masuk dan Asyraf terus menikam menutuh pantat Amy semahu mahunya. Amy berkerja sama dengan memaut pinggang Asyraf dengan kedua kakinya manakala Asyraf sambil itu menyonyot dan mencium mulut muka Amy yang berdengus dengus dan meraung kuat.
"Oh hah..aha..hah... kukuaaat.. bang sedappp bang... lagi banggg kuat hentak banggg sedaapppp banggg.."sungguh nyaring dan kuat Amy meraung siapa yang lalu di corridor pasti dengar dengan jelas yang mereka memantat. Asyraf dah mula mengganas habis bahagian tetek Amy dan perut malah ada di leher pun dibuat love bite. Amy dah syok tak peduli pun

Sementara di bilik 205 anak anak Amy yang dah dibawa Yati makan direstoran kembali nak ke swimming pool. Yati mencari cari seluar mandi anak Amy rupanya didalm beg di bilik Amy. Yati pun keluar pergi ke bilik 201 dan cuba menekan bell tetapi Yati kedengaran suara Amy mengerang
" Ah..ahh... kuat bang isap tetek Amy.. banggg sambil hentak pantat Mila banggg sedappp oh abang.. Amy nak lama lama bangggg"pekek Amy kesedapan. Yati dapat dengar jelas sekali.
" Itu suara ibu Amy majikan aku! apa dia ngentot dengan siapa in?" bisik hati Yati. "Masakan disini pun mahu curang kangkang kasi pantat"  Yati kehairanan. Tetapi Yati dah agak tentu lelaki yang baik kepada Amy yang sedang menutuh puki Amy tu. Mujur pintu masuk kebilek kedalam sedikit jadi bila Yati berdiri tiada siapa yang nampak . Yati ingin lebih jelas mendengar. memang sah Amy sedang main dan suara lelaki Asyraf pun kedengaran bila Asyraf mengarahkan Amy menungging main cara doggie. jelas sungguh bunyi berlepuk lepuk bagaikan punggung kena henjut. Memang Asyraf sedang menikam butuh panjang dia kedalam pantat Amy secara doggie.
Yati yang baru setahun berkahwin udah naik setim dan ghairah. Ingin lebih lama dia memasang telinga mendengar Amy merengek rengek meraung kena tutuh pantat. Seluar dalam Yati dah basah. Yati teringat akan suami dia Maman di Menado. Yati menyeluk kedalam seluar dalam dan mula menggentel biji kelentit nya.

Acara menutuh pantat Amy belum tamat. Dah hampir 35 minit Amy kena tujah pantatnya masih tiada tanda Asyraf akan memacutkan air mani nya walhal Amy dah 3 kali klimaks. Terasa juga perit pintu pantat Amy tapi lama lama dah terlalu sedap.  Caverta memang mujarab Amy hairan tetapi dah syak Asyraf pasti makan ubat kuat sebab Amy pun ada belikan untuk adik iparnya. Peluh panas dan ghairah melimpah keluar tanda berkesan nya ubat air babi tadi. Asyraf masin main cara doggie manakala Amy meraung sekuat kuatnya sambil memramas buah pelir Asyraf bila setiap tujahan yang semakin laju di hayun oleh Asyraf yang juga meramas ramas tetek Amy. Bunyi tujahan butuh Asyraf yang panjang kelubang pantat berlapikkan bontot Amy yang gebu tu menjadikan satu bunyi "celepap pelepap..papa...pap..pelepap sambil suara kuat Amy"ahhhh...oh ..bang og.ohhhbang...sedap bang banggg bangggg...bannng..baanggg sedap bangggg..kuat bang kuat kuat bang...sedap.."jelas betul Yati dengar suara majikan dia memantat.
Yati dah semakin ghairah berair seluar dlam dia bila dia meraba raba biji kelentit dia. nafsu dia datang mendadak inginkan persetubuhan dari suami dia yang sedang di fikirannya. tapi apa kan daya jauh di Menado. Yati masih memasang telinga dah 15 minit Yati kat situ manakala Amy dan Asyraf dah hampir 50 minit main. Kini Asyraf mencabut butuh yang dah berlendir tu untuk aksi kuda pula tetapi Amy marah tak puas lagi
"Kenapa abang cabut..bang Amy nak doggie lagi.
"Kita buat style kuda sayang.."balas Asyraf pada Amy sambil mencium belakang tengkuk Amy
"Ok ..bang kuat kuat ya bang.. sedappp lah bang..abang memang hebat bang.. Amy nak lagi" kata Amy yang dapat didengar dengan jelas oleh Yati di depan pintu.
Asyraf pun baring di tengah katil sementara Amy sebelum menenggek macam menaiki kuda terus mengulum butuh keras lagi panjang yang mecanak tegak bak tiang bendera. Asyraf mengerang kesedapan lalu ditarik muka Amy untuk bercium mulut. Amy membalas dengan menjilat jliat telinga Asyraf membuutkan Asyraf mengerang"Ohh...sedap Amy sedapp nya Amy!"
Kedua dua dak tak sabar Amy pun mengangkang bercelapak dan memegang butuh Asyraf untuk disuakan ke alor bibir pantat dia. senang aje kali ni sebab dah basah lenjun puki Amy.

Sambil Amy menhenjut Asyraf menolak nolak keatas dengan kedua dua tangan Asyraf meramas ramas tetek besor Amy yang bergoyang goyang itu. Sesekali Budi menaikkan kepala menghisap puting tetek Amy. Amy pula menyuakan tetek nya untuk di hisap sambil tangan kanan dan kiri Amy meraba raba buah zakar Asyraf. Ini yng istimewa nya Amy ni pada Asyraf. Pandai sungguh Amy main. Kali ini mereka main betul kuat. segala henjutan Amy dan tolakan butuh Asyraf keatas lubang pantat Amy amat kuat sekali. Mereka berselang seli meraung dan mengerang. Yati dah tak tahan air didalam seluar dalam Yati dah banyak keluar. Hampir 10 minit kedengaran Asyraf menyalak kuat sementara Amy meraung"Oh... hah...banggg.. sedap.." rengek Amy. Peluk basah keluar pada muka dan badan Amy. Merah muka Amy memberi makna kepuasan dan juga kesan dari minum air babi tadi. Makin kuat dan laju Asyraf menyalak menandakan Asyraf nak keluar air mani. Terfikir pula Asyraf nak pancut dalam sebab memang tak boleh cabut kerana Amy dalam posisi kuda sekarang.

" Amyhhh...abang nak pancut Amyhhh..." pekek Asyraf
" Pancut dalammmm ..banggg." rayu Amy sambil laju lagi aksi nya. Tak lama lepas tu Asyraf terkapar kapar tetapi konek dia masih tegang lagi di dalam lubuk pantat Amy. Amy menunduk memeluk Asyraf sambil memgemut ngemut batang pelir Asyraf. Meleleh keluar air mani dari lubang pantat Amy."ahh....sedappp nya bangg.. puas Amy lama betul baru abang keluar..handal abang..abang makan ubat ya? " tanya Amy sambil menjilat jilat telinga dan muka Asyraf.
" Takda lah ni tenaga original lah sayang" bohong Asyraf. Amy pun diam tak kata apa tetapi Amy syak Asyraf juga taruh ubat kat minuman dia. Sementara itu Yati yakin mereka dah sampai kekemuncak memancutkan air mani. Yati pun beredar dari depan pintu. Niat dia nak ambil seluar mandi anak anak Amy tak jadi sebab dia pun dah setim dan nak segera balik ke bilek 205 untuk melancap
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Post a Comment