Thursday, April 28, 2011

daddy


Just call me Tasha, I’m 17 years old. Student at KDU.
Kisahnya bermula pada satu petang pada tanggal 16 January 1996 . Masa tu I baru 15th. Masa tu I cuma tinggal berdua di rumah dengan daddy I , namanye Rosli . Mother I, Diana kat oversea for her buss. schedule. Macam biasa petang-petang I dan daddy biasanya enjoy swimming kat pool dalam rumah . That day pun macam tu, I dan daddy mandi dekat pools.
Hari tu, I pakai my new swimming suit yang boleh kata seksi gila. Buah dada I yang memang mengkal tu memang nak terkeluar setiap kali I menyelam. Daddy plak cam biasa pakai dia punya swimming trunk hitam favourite dia.
Dah agak setengah jam swim, I penat sangat. Daddy plak tengah tersadai kat tepi kolam. I pun swim pergi kat daddy nak mintak tolong di picitkan badan I. Daddy pun urut dan picit badan I dengan dia bertenggek atas tangga pool atas dan I tenggek kat tangga bawah.
Sedap betul daddy picit sampai nak tertidur rasanya. Suddenly, daddy kiss leher ini dan belai-belai rambut I buatkan I rasa geli tapi sedap. I dapat rasakan daddy jilat leher I dengan bersungguh. I pusingkan muka I ke arah daddy dan I nampak muka daddy dah merah. Mulut I ternganga tengok keadaan daddy. " Daddy, kenapa muka......! Belum sempat I habiskan ayat I daddy terus kiss mulut I menyebabkan bibir kami bertaup mesra. I terpempan , terkejut. Lama kami berkucup .Daddy lepaskan bibir I. Ahh.. I rasa sesak nafas tapi lazat. Kami berpandangan dan I rasa macam berkiss dengan bf I saja tapi dengan bf I cuma takat cium pipi saja. Badan I tiba-tiba panas dan I nakkan belaian lebih dari daddy.
I senyum. Daddy pun senyum pandang I. daddy kiss bibir I semula .Kali ni I sambut dengan lebih mesra dan bertaup ganas hingga berdecit bunyinya. Perlahan-lahan tangan daddy mengusap buah dada I dari luar s/suit I. Sedapnya rasa pertama kali buah dada I kena usap macam tu. Tangan daddy beralih ke cipap I. Diusap-usapnya cipap I walaupun dari luar , I dah rasa sedap sangat lalu terpancut dan basah lagi walaupun memang dah basah sebab kita dalam kolam. Perlahan-lahan daddy bukakan s/suit I dan I dah bogel depan daddy I sendiri sekarang ni. I pun tak tunggu I tanggal s/trunk daddy dan nampaklah batang daddy yang besar dan dah keras berbulu lebat. Wow, daddy menjilat dan menggentel puting buah dada I dengan lidah sambil jarinya dicucuk ke dalam cipap I menyebablkan nafas I dah tak menentu. I pegang batang daddy dan I urut dan usapkan dengan tangan I. Tiba-tiba daddy angkat I ke pinggi kolam dan kami berbaring dengan posisi 69. daddy suruh I kulum batangnya dan sambil tu daddy menjilat cipap I dengan lidahnya dimasukkan ke dalam cipap virgin I. I kulum betul-betul tapi batang daddy ni besar dan panjang sangat, dekat 5 minit baru boleh masuk semuanya. Itupun tak lama sebab I dah tak boleh bernafas sebab batang daddy penuh dalam mulut I sampai kena tekak. Dah tu daddy dok asyik jilat cipap I hingga I pancutkan lagi sampai kena muka daddy. Suddenly, daddy pun tak tahan terus pancutkan air mani dia dalam mulut I. I terkejut tetapi dah banyak dan pekat lalu I pun telan semua. Umm,,,,not bad.
Kami bertukar posisi. Daddy dan menghadap I . Dikangkangkan kaki I sehingga terbuka luas.. Daddy usap batang dia sambil dibawanya ke arah cipap I. Terbayang di fikiran I apa yang akan berlaku sepertimana yang I tengok dari video tape yang I curi-curi tengok dalam bilik daddy masa they all takde. I dah lama nak rasa macam tu, dan I rasa this is the time. Paling best, daddy I sendiri yang akan buat I. Daddy letakkan betul-betul depan lubang cipap I. Dengan one shot daddy tusukkan batangnya ke dalam cipap I. "Daddy, sakitnya, please daddy jangan...." I menrintih pada daddy bila batangnya mengoyakkan sesuatu.. I rasa my cherry dah koyak . Daddy tak peduli. Terus daddy tolak masuk hingga kesemua batangnya mencecah cipap I rapat hinggakan bulu kami bertemu. Aghhhhh.....daddy,sakitt.... I merintih sakit sangat.
Daddy mula menjalankan tugasnya menyorong masuk keluar batangnya ke dalam cipap I dengan laju. Kesakitan hilang. Nikmat yang terlalu sedap berganti. Ughhhhh..daddy sedapnya, fuck me daddy, make me a woman daddy.....daddyyyy, sedapnya....! I mengerang kesedapan yang amat sangat.
Telah dua puluh minit bertarung, daddy mengubah posisi. I di atas. Aku memegang batangnya yang keras dan berlendir serta bercampur darah dara I lalu I masukkan ke dalam cipap I. I mula mengenjut dan daddy menolong I henjut dengan lebih kuat lagi. I dan daddy mendesah. Badan kami berpelluh dan melekit. Kesedapannya tak dapat I gambarkan lagi. I makin kuat mengenjut hingga satu peringkat I dah tak tahan lagi lalu terus I terpancutkan cairan I mambasahi batang daddy.
Daddy bangun lalu menyuruh I menonggeng. Doggy style katanya. Dari belakang daddy menusukkan batangnya ke dalam cipap I. Sungguh sedap sekali. Cipap I dah banjir.Semakin lama semakin kuat tusukan daddy. Kami lalu kembali ke posisi asal I di bawah telentang dan daddy di atas. daddy semakin kuat mendayung. Ahhhh...ughhhh, daddy I want more daddy, suara I semakin tersekat menahan kesedapan yang amat sangat. At last I last dayungan, dengan kuat daddy menghentak cipap I dan serentak dengan itu daddy mengerang dan dengan itu juga daddy memancutkan air maninya ke dalam cipap I dengan banyak sekali serta pekat sekali hingga meleleh keluar ke cipap I. Daddy keluarkan batangnya dan I pun terus kulum dan I hisap batangnya sehingga licin semua air maninya I telan.
Selepas tu, kita pun lap badan masing-masing dan buat last wash. After that case I dan daddy carry on fucking each other bila ada kesempatan sama ada di rumah bila mother takde ataupun di bilik ofis papa dan juga di hotel mewah di KL ni bila I mother ada kat rumah. Sampai sekarang I enjoy be fuck with my daddy but very lucky mother tak perasan.
Ok, that’s all. I hope u enjoy the story

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.