Sunday, October 23, 2011

Adik Ipar

Aku mula pasang angan2 bersama dengan adik ipar aku ni sewaktu aku baru menetap di rumah mertuaku. Adik iparku ini bole di kategorikan cantik cuma bodynye je sekeping. Masa tu umurnye baru je tingkatan 4. Nak di jadikan cerita, masa waktu mula kejadian tu aku masuk kerja petang. Selalunye aku bangun dalam pukul 2 petang tu pun dibantu dengan alarm hp aku tapi entah camane aku bole terlupa nak charge hp. So masa tu aku tak berapa dengar suara dan ketukan adik ipar aku mengejutkan aku. Masa camni memang takde orang kat rumah sebab semua orang pegi keje. Bile tiada respon dari aku, adik ipar aku buka pintu bilik dan masuk untuk kejutkan aku. Tau jela kalau aku tido aku lebih selesa pakai kain tanpa seluar dalam. Bila die kejutkan aku, aku terjaga tapi masih mamai. Dalam kemamaian, aku perasan yang adik ipar aku tu tengok je bila kain aku terselak sampai kat peha. Pastu dia buat2 tak nampak dan keluar. Dalam pikiran aku da terniat jahat pulak. Kalau tak dapat berat2, ringan2 pun jadila. Lalu aku panggil dia dari dalam bilik sambil aku usap2 batang aku yang memang da tegang sejak bangun tido tadi. Die bukak pintu bilik dan nampak aku tengah usap2 batang lalu dia cepat2 nak tutup balik pintu tapi aku sempat jerit kat dia yg dia tak perlu takut. Tak sampai setengah minit dia bukak pintu dan tengok je ape yang aku buat. Aku pelawa die masuk dan die duduk kat penjuru katil. Aku bangun dari baring dan duduk di sebelah die. "Kenapa ni ucu??" "Takut.." "Takut apa??" "Takut tengok abang punya....." "Batang??" Die cume angguk kepala je.. "Ala batang abang bukannye besar sangat pun" "Besar la tu", balas adik ku.. "Ucu nak pegang??" "Taknak la..Takut.." Lalu aku berdiri depan dia dan aku tanggalkan kain aku.. "Pegang la ucu.." Dia dengan takut2nye mula pegang dan usap2 batang aku pelan2.. Aku biarkan die usap batang aku sampai aku perasan yang die gelisah tanda die da mula stim.. Aku mula kiss pipi die dan lanjutkan ke bibirnye.. Lama gak aku comolot dengan die sambil die usap2 batang aku.. Aku cuba beranikan diri pegang tetek die, die tak melarang.. Suara mendesah die buatkan aku hilang kawalan. Aku masukan tangan ku ke dalam baju die dan mencari tetek dan putingnye.. Setelah puas aku ramas dan gentel putingnye, aku berenti comolot die.. Aku bukak t-shirt dan bra kaler purple die.. Teteknye kecik je tp putingnye yang buat aku tak tahan.. Comel sangat.. Aku jilat seluruh teteknya dan isap2 putingnye.. Sambil tu aku beranikan diri lagi untuk meraba pantatnye.. Mula2 die tak bagi tapi bile die da tak tahan dengan godaan aku, die merelakan tanganku menjelajah pantatnye yang da basah lencun.. Aku tanggalkan seluar dan seluar dalamnye skali.. Kini aku dan die da bogel dan aku dengan rancanganku untuk step yang selanjutnye.. Aku ajak die stail 69 dan die setuju.. Lagi lencun aku jilat pantat die.. Aku isap2 kelentitnye sampai jadi besar dari biasa.. Lubang pantatnye aku jilat2.. Bila aku rasa batang aku da sampai masa untuk tujah pantat adik aku ni aku baringkan die, aku kiss leher die.. Aku turun bawah buat love bite kat teteknye sambil tu aku geselkan batang aku kat celah2 pantatnye.. Rasa2 air pantatnye da banyak aku masukkan pelan2 batang aku.. Dia seolah2 menahan kesakitan. Aku berenti sekajap.. Pastu aku masukan separuh lagi batangku terus de dasar pantatnye.. Apa yang keluar dari mulutnye cuma desahan berahi diikuti jeritan kecil.. Aku biarkan pantatnye menerima batangku.. Dalam beberapa minit aku start mendayung keluar masuk batangku ke dalam pantatnye.. Makin lama makin laju.. Kemudian aku main stail doggy pulak.. Tapi tak lama sebab die rasa sakit sangat pantatnye.. Aku baringkan die balik dan aku dayung batangku semakin laju seiring dengan rengekan yang membuatkan batangku semakin tak bole menahan air maniku yang da berkumpul untuk dilancarkan keluar lalu aku cabut batangku dan aku pancut air maniku kat teteknye.. Setelah puas aku kerjakan adik iparku, kami sama2 baring sambil tangannye mengusap2 batangku yang terkulai layu dek kerana pantatnye yg ketat.. Die bisik kat telinga aku "Best la bang.. Lagi best dari mula2 die having sex paksa dengan ex-bf nye dulu.." Adik aku ni pernah kena paksa having sex dengan pakwenye dulu.. Die kata tula yang pertama dan terakhir die having sex.. Kira aku ni yang kedua la.. hehehe.. Patut la ketat.. Sejak hari tu hari2 aku tunggu adikku balik sekolah dan having sex bersama sebelum aku pergi kerja.. Sekarang ni die da pandai buat stail2 yang lebih ekstrem.. Hehehehe.. Sekian..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.