Saturday, October 29, 2011

Ibrahim vs Nurin

Ibrahim merupakan ketua Asrama lelaki tahun 2011. Dia berada di tingkatan 5 ketika itu. Dia seorang yang bertanggungjawab dan sentiasa menjaga disiplin asrama dengan baik. Dalam masa yang sama, Nurin, berusia 15 tahun adalah orang yang paling diminati oleh Ibrahim. Mereka merupakan pasangan yang hangat bercinta secara senyap. Tiada siapa yang tahu mereka bercinta di sekolah. Nurin memiliki paras wajah yang cantik, kulitnya putih kemerahan, bertubuh kurus dan memiliki dada sebesar 32b.

Suatu hari ketika pulang dari sekolah, Ibrahim ternampak Nurin di dalam kelas seorang diri. Kelasnya agak terpencil dari kelas-kelas yang lain. Perasaan Ibrahim ketika itu sangat teransang dan ingin dilayan. Selalunya dia hanya bermain sms sahaja dengan Nurin. Tetapi kali ini dia mahu juga lakukan sebelum dia pulang ke asrama.

Dia menarik Nurin dan memeluk Nurin dengan erat. Nurin juga memeluk Ibrahim dengan erat sekali. Ibrahim merenung Nurin. Dia menarik tubuh Nurin rapat dengan dirinya. Kemudian dia mencium bibir Nurin dengan ghairahnya. Selepas berkucup bibir Nurin, dia membuka tudung Nurin dan membelai rambut Nurin. Sambil itu dia juga meramas-ramas punggung Nurin. Nurin agak teransang dilakukan sebegitu oleh Ibrahim.

Ibrahim menanggalkan pakaian Nurin satu persatu. Nurin membiarkan sahaja Ibrahim membogelkannya. Malah dia sendiri yang membuka bra dan seluar dalam depan Ibrahim. Ibrahim sungguh teransang kerana inilah pertama kali dia melihat tubuh Nurin bogel. Putih melepak, putting tetek merah jambu, cipap putih kemerahan dan tidak berbulu.Ibrahim tidak tunggu lama. Dia mengangkangkan Nurin ketika berdiri dan menjilat2 cipap Nurin yang sudah berair itu. Nurin sungguh teransang dengan jilatan itu. Tidak pernah orang menjilat cipapnya. Inlah kali pertama dia dijilat cipap sehingga Nurin berbunyi kesedapan. Nurin klimaks buat pertama kalinya. Terkena muka Ibrahim. Ibrahim terus menjilat sehingga ke peha Nurin yang putih itu. Ibrahim juga menjilat punggung Nurin. Sungguh teransang mereka.
Nurin membuka pakaian Ibrahim satu persatu. Setelah bogel, Ibrahim mencium Nurin dengan ghairahnya sambil tangannya memegang cipap Nurin sambil menggentil kelentit Nurin. Sungguh teransang Nurin sambil berciuman dengan Ibrahim. Ibrahim meminta Nurin untuk mengulum batangnya. Pertama kali batang Ibrahim dikulum. Nurin duduk dan mula mengulum batang Ibrahim tadi. Dia mengulum dengan enak kerana ini pertama kali dia dapat mengulum batang lelaki. Ibrahim juga merupakan kali pertama batangnya dikulum oleh perempuan dan perempuan iyu adalah kekasihnya sendiri malah sangat cantik. Nurin negulum-ngulum batang Ibrahim dengan ghairah. Sesekali dia menjilat telur Ibrahim. Ibrahim begitu teransang. Dia membelai rambut Nurin.

Ibrahim kemudiannya mengangkat Nurin bangun. Dia Sandarkan Nurin ke dinding. Dia memasukkan batangnya kedalam cipap Nurin. Dia mengangkat sebelah kaki Nurin untuk memudahkan batang Ibrahim masuk. Ibrahim terus menjolok laju. Nurin menjerit kesakitan. Ibrahim tidak peduli kerana dia sangat teransang ketika itu. Dia terus menjolok Nurin sehingga Nurin mengerang kesedapan. Dia menjolok dengan laju. Akhirnya Nurin klimaks buat kali kedua. Ibrahim mula meransang Nurin kembali dengan menghisap tetek Nurin sehingga tegang tetek Nurin. Nurin kembali teransang. Ibrahim menlajukan lagi jolokannya. Sungguh nikmat cipap Nurin dirasi oleh Ibrahim.

Kemudian, Ibrahim menyuruh Nurin menonggeng di lantai. Dia menjolok Nurin dari belakang. Dia memasukkan batangnya ke dalam cipap dan menjolok laju cipap Nurin. Nurin meraung kesedapan. Ibrahim meramas-ramas tetek Nurin. Sungguh teransang Nurin ketika itu. Ibrahim masih lagi menjolok cipap Nurin dan akhirnya Nurin klimaks buat kali ketiga. Dalam masa yng sama Ibrahim juga memancutkan air maninya kedalam cipap Nurin. Terasa hangat cipap Nurin dengan pancutan air mani Ibrahim. Ibrahim masih lagi menjolok cipap Nurin laju2 sehingga dia puas.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.