Saturday, October 29, 2011

Faizal vs Intan

Semasa itu, Faizal sedang tidur di tilamnya. Tinggal dia seorang sahaja di rumah. Kemudian Intan datang dan mahu baring di sebelah dia. Dia tidak kisah. Malah dia pun peluk Faizal ketika baring. Faizal begitu suka. Dia meminta izin untuk memeluk Intan. Intan tidak kisah lalu Faizal peluk Intan dengan erat sekali.

Faizal mencium pipi Intan dan mahu memegang tubuh Intan. Tetapi meminta maaf kerana takut Intan tidak suka diperlakukan sebegitu. Kemudian Intan menjelaskan dia tidak kisah jika Faizal buat apa sahaja pada dirinya.

Terus Faizal cium bibir Intan dengan ghairah sekali. Intan membiarkan sahaja Faizal mencium nya dan Faizal memberanikan diri dengan memasukkan tangannya ke dalam kain Intan dan memegang cipap Intan. Sambil itu dia menyelak pakaian Intan dan menjilat-jilat tetek Intan. Intan amat teransang sekali. Berair cipapnya. Faizal menjilat setiap tubuh Intan dengan ghairahnya. Dia menjilat sehingga ke cipap Intan yang wangi, putih kemerahan tanpa bulu itu. Dia menjilat sehingga Intan betul-betul teransang.

Kemudian Intan bangun dan membuka pakaiannya dan membuka pakaian Faizal. Dia membogelkan Faizal sambil mencium bibir Faizal dan juga leher Faizal. Dia menjilat tubuh Faizal bagi meransang Faizal. Memang cukup ghairah Faizal ketika itu. Intan mula menjilat2 batang Faizal. Kemudian mengulum batang Faizal yang besar dan tegang kehitaman itu dengan penuh ghairah. Faizal menahan kesedapan. Faizal seperti mahu membuat pancutan tetapi emnahan Intan dari meneruskan kulumannya.

Faizal membaringkan Intan semula. Dia menjilat peha Intan. Membuatkan Intan teransang lagi. Dia menjilat cipap Intan sekali lagi. Dia menyedut setiap air yg keluar dari cipap Intan. Sambil itu dia meramas-ramas tetek Intan. Intan sungguh teransang. Kemudian Faizal menjilat tetek Intan dengan ghairahnya. Dia juga mencium bibir Intan membuatkan Intan lemas dan klimaks. Intan amat gembira.

Faizal membuka sedikit kangkang Intan dan member tahu Intan bahawa dia mahu memasukan batangnya itu ke dalam cipap Intan kerana sudah tegang sangat. Intan membenarkan daranya diambil oleh Faizal kerana terlalu teransang. Faizal memasukkan batangnya ke dalam cipap Intan perlahan-lahan. Terasa selaput dara menghalang batangnya masuk habis. Faizal menolak pelahan-lahan ke dalam cipap dan akhirnya dara Intan pecah. Intan terasa kesakitannya itu tetapi Faizal pintar mengurangkan kesakitan itu dengan meransang Intan dengan menjikat dan menghisap tetek Intan yang pink putingnya. Intan kembali teransang dan Faizal mula melakukan pergerakkan keluar masuk batangnya dengan lebih lasak. Intan berbunyi kesedapan.

Faizal menjolok dengan laju. Dia sudah mulai merasakan kesedapan yang tak terhingga. Dia menjolok sehingga Intan meraung kesedapan. Dia mula menjolok dengan laju sehingga Intan klimaks lagi. Faizal mencium-cium Intan dan menghisap tetek Intan sambil menjolok cipap Intan dengan ghairahnya.

Akhirnya Faizal sudah tidak tertahan. Dia menjolok laju dan memancutkan sedikit air maninya ke dalam cipap dan selebihnya di atas badan Intan.. Faizal meraung kesedapan. Intan keletihan dan puas dilayan oleh Faizal. Akhirnya Faizal dapat juga melakukan seks pertama dengan perempuan yang diidamkannya.

Intan berpakaian semula. Dia ingin pulang, tetapi Faizal memeluknya dari belakang. Memluk Intan dengan penuh ghairah. Batangnya masih tegang. Dia mencium bibir Intan sepuas-puasnya. Nasfunya kembali semula. Dia menanggalkan pakaian Intan. Intan membiarkan sahaja kerana teransang dengan perbuatan Faizal. Intan duduk di riba Faizal. Faizal memasukkan batangnya ke dalam cipap Intan perlahan-lahan. Dia menjolok Intan semahu-mahunya. Dia menjolok laju-laju sehingga Intan menjerit kesedapan. Teransang sungguh Intan dengan layanan Faizal.

Kemudian dia membelakangkan Intan. Menjolok Intan dari belakang pula. Dia menjolok Intan dari belakang dengan lajunya. Sambil itu dia meramas tetk Intan dengan ganasnya. Intan sungguh teransang. Terdengar ransangan dari Intan, Faizal menjolok laju cipap Intan. Intan menjerit kesedapan. Akhirnya Faizal memancutkan air maninya kedalam cipap Intan dan dalam masa yang sama Intan juga mencapai klimaks juga. Puas Faizal mengerjakan tubuh Intan yang cantik itu serta putih halus.

Rupa-rupanya Faizal bermimpi bermain dengan Intan. Tetapi dia puas kerana seluar dalam juga basah kerana air mani yang banyak. Dia berharap dapat main dengan Intan betul-betul.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.