Thursday, June 9, 2011

Adik Kesayangan

adik perempuan ku sangat rapat ngan aku.
tetapi sayangnya aku tinggal di rumah berasingan .

pada satu hari,adik pompuan aku singgah di rumah ku untuk bermalam ngan aku.
umur adik pompuan ku ialah 13 tahun tapi badan dia seperti seorang perempuan berumur
16 thn.
girlfriend aku pun tak ada badan macma dia.
adik aku ini percaya kat aku dan apa aku tanya dan suruh mesti dia buat punya.

pada malam hari dia bermalam pat rumahku,dia masuk ke bilik aku dan meminta aku tolong dia
buat homework dia
pada masa itu dia pakai T-shirt dan seluar pendek.
Sedang aku mengajar dia, aku denagn tidak sengaja terpegang buah dada dia yang cukup besar.
aku tanya apa saiz tetekdia dan dia menjawab 34B. aku tersenyum. tapi otak aku mula berfikir untuk
"makan" dia.
selepas 30 min megajar, aku berkata ngan dia. "Dik boring lah. Mari abang ajar satu Game yang bagus".
adik aku setuju ngan idea aku. aku suruh dia barin di atas katil.

apabila dia baring di atas katil, aku duduk sebelah dia and ask her whether she has a boyfriend. she said no and after that,
i kiss her. at first she did not react,tapi aku menyuruh dia untuk respond. lepas tu aku memecit buah dadanya dan dia diam saja.
slepas it aku meraba cipap dia dan dia pun mengeluh kesedapan.
denagan tiba tiba, dia bangun dari katil dan berdiri di depan ku. tanpa ku sangka, adik pompuan ku membuka t-shirt dan seluarnya dan berbogel di depan ku.

dia pun kata "Abang buat apa yang abang buat ngan girlfriend abang kat Siti". Siti nak itu.
Tanpa disuruh kali kedua, aku menarik adikku keatas katil dan kami pun bercium. selapas 10 min bermanja dan merciuman, aku pun menanngal pakaian ku dan selepas itu,
aku surh adik aku hisap batang aku yang keras dan tegang.

"Adik tak tahu" jawab adik ku. aku meyuruh dia mengisap konek ku seperti makan ais krim dan beliau pun buat begitu. selpas lima belas minit, aku surh dia baring dan
suruh dia merapatkan teteknya dan aku teru main tetek nya. hingga air maini aku terpanvcut pat mukanya.
selaps itu aku mengankangkan dia dan dengan cepat aku masukkan konek aku ke dalam kemaluannya. dai menjerit kesakitan tapi aku tak perduli. aku pam dia hingga dia berdarah
dan selepas 10 minit. aku melepaskan air maini ku dia dalam.

selepas hari itu aku dan adikku selalu membuat seks hingga beliau sampai ke menengah 4.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.