Thursday, June 9, 2011

Pak Su ku Sayang

Peristiwa itu masih meghantui diriku..Aku confuse dan tak tahu kepada siapa aku harus mengadu.
Sejak peristiwa itu aku sering tak dapat tidur dan sakit kepala memikirkan nya..

Ianya berlaku semasa curi sekolah yang lalu. Aku pergi kerumah PakSu ku diKuantan untuk berjumpa sepupuku Atie.
Aku dan Atie adalah sebaya memang kawan baik sejak kecil.Setelah keluargaku berpindah ke Temerloh aku jarang
berjumpa Atie. Apabila tiba cuti sekolah aku gunakan peluang itu untuk bertandang kerumah Atie. Aku dan Atie
sama-sama dalam tingkatan dua. Dalam usia 14 tahun ini aku mengalami perubahan badan yang amat ketara.Malah
ibuku sering menegurku bila aku tidak memakai bra dirumah.Kewanitaanku amat terserlah.Aku mula mengenakan
bra 33B. Dgn ketinggianku 160cm dan berat badanku 43kg, aku mampu menarik perhatian setiap lelaki yang
memandangku.Biasalah anak dara sunti yang baru tengah naik, semuanya segar dan montok.Terutamanya buah
dada aku ni...Aku pun rasa malu dgn kawan-kawan sekelasku bila aku dianggap simbol seks. tapi nak buat cammana
bukannya aku boleh mengawal kesuburan tubuh badanku..Aku mewarisi kecantikan rupa paras ibuku dgn kulit yang
putih halus serta susuk tubuh yang montok. Ibuku saling tak tumpah seperti Yusanani, pembaca berita TV3 tu..Aku
ni lain sikit. ada iras-iras saja.

Berbalik kepada cerita aku tadi, bila aku tiba kat rumah Atie lebih kurang pukul 10 pagi...PakSu ada kat rumah
kerana hari tu Hari Sabtu. PakSu bagitau Maksu dan Atie pegi kebandar Kuantan shopping katanya. PakSu suruh
aku masuk dan tunggu dlm rumah manakala dia ada kat laman tengah basuh kereta.Aku kata takpalah baik aku duduk kat laman boleh bual-bual dgn PakSu. PakSu masa tu hanya mengenakan seluar pendek tak berbaju..Nampakla bulu dada dia dan bulu kat bawah pusat dia. Aku memang minat lelaki berbulu dada seperti hero hindustan tu..Naik syok pula aku tengok badan PakSu aku ni..Orangnya tinggi lampai ..tak kurus tak gemuk..ada lebih kurang badan Rosyam Noor badan dia..nampak tegap juga..Umur baru 35.Habis badan PakSu aku aku tengok dari dada, perut,peha, betis,belakang ..asyik betul aku sampai bila PakSu tegur pun aku tak dengar...malu juga aku bila dia sedar aku asyik perhatikan dia.

Dia kata, "Wanie berangan kat pakwe ke.."

Aku tersipu-sipu malu..Aku ni tengah dara sunti...keinginan pada lelaki sudah mula tumbuh selari dgn tumbuhnya bulu-bulu halus disekitar bibir cipapku..

Aku kata, "Tak adalah PakSu, mana Wanie ada pak we".
PakSu," Takkan dah besar macam ni pun tak ada pakwe".

Aku bertambah malu bila PakSu kata aku ni dah besar..mesti dia imply kat buah dada aku ni...yelah badan aku
bukannya besar sangat...figure aku cuma 33-23-33. Cuma bra aku ajelah dan saiz B cup...Agak besarlah bagi gadis
seusia ku ni..Atie baru pakai saiz 32A. Aku masa tu pakai kemeja ketat pendek dgn seluar jeans.Memang nampak
terbonjol juga dada aku ni..Aku memang suka pakai macam tu..biar budak lelaki terliur tengok aku..

Nak dijadikan cerita, PakSu tiba-tiba ajak aku masuk dalam rumah kerana dia nak tunjukkan sesuatu pada aku.Aku
ikut saja..Aku tidak mengesyaki apa-apa bila dia bawa aku masuk bilik dia. Bila dia kata dia nak cium aku ..aku
terkejut dan terpinga -pinga...Zass ..satu ciuman hinggap kat pipi aku..Kemudian dia peluk aku...Aku bagaikan
terpukau dan membiarkan dia memelukku. Semasa dia memelukku aku merasa benda keras tertancak katperut aku
ni..Memang sah la batang PakSu aku ni dah keras dan tegang..Aku mula takut bila terbayang kes kes rogol yang
aku baca kat paper ... Aku mula cuba membebaskan diri aku dari pelukan PakSu.Kemudian membisikkan ke telinga
ku..dia kata 'Jangan takut PakSu cuma nak cium Wanie aje..Pelukannya makin erat...Aku mula lemas dalam
rangkulannya. Ciumannya mula mengganas..dari pipi ke mulut, leher dan dada...pendek kata habisla aku

dicumbuinya. Kemeja aku dibuka dan tinggallah dadaku berbalut bra saja..Buah dada aku yang baru nak membesar
ni terus dirams-ramas dari luar bra..Aku mula asyik dan seronok..Tak pernah aku diperlakukan begitu..Terasa sedap
dan mengasyikkan. Aku mula merengek-rengek kegelian bila lidah PakSu mula menjilat-jilat buah dadaku..Aku sendiri
tak sedar bila bra ditanggalkan kerana aku pejam mata sepanjang dicumbui oleh PakSu..Aku sedar aku dah tak pakai

bra bila terasa puting buah dadaku dihisap dan dijilat..Ketika itu aku dah tak boleh fikir secara rasional..Cipap aku mula berair...Daripada dada ciuman PakSu turun ke perut dan pusat aku dijilat ..aku bertambah geli..Aku
cipapku semakin banyak keluar...

Bila PakSu menaggalkan seluar jeans aku, aku bagaikan menyerah sahaja..Dah dapat dapat mengawal nafsu aku
ni.. Lepastu habisla cipapku diterokai...Habis basah lencun cipap aku kena jilat kat PakSu aku.ditambah pula dgn air
aku tak henti-henti keluar...terus banjir kilat.

Aku mengecapi orgasm pertama aku selepas beberapa minit kelentit aku kena jilat kat PakSu.Aku terus
mengerang-ngerang tanpa rasa malu lagi...PakSu terus meneroka cipap aku yang sebelum ini belum pernah

diterokai mana-mana lelaki..Jari aku pun tak pernah meneroka sejauh itu..Habis la dijilatnya seluruh bibir kelentit aku yang selama ini asyik menggatal bila tengok lelaki .Malah punggung dan lubang dubur aku pun kena jilat kat PakSu...tak senonoh betul orang tua ni. Masa tu aku rasa aku terkangkang macam katak kena pijak kat lori.Tilam
bawah punggung aku dah basah dgn air aku.

Kemudian aku rasa benda keras menujah masuk ke alur cipap aku...Aku terus pejam mata..Aku dah tak fikir apa nak
terjadi.Walaupun masa tu aku tahu akan dijolok oleh PakSu aku, aku biarkan saja kerana dah tak mampu nak
mengawal keadaan.Tusukan pertamanya terhalang oleh selaput dara aku..Aku tersentak sambil mengaduh sakit

tapi PakSu tak mempedulikan aku dan terus menekan masuk..Srett...Aku rasa kangkangku ngilu dan benda keras
terus menembus masuk ke celah kangkangku..Aku rasa macam cipap mengembang ketahap maksima bila batang tu
masuk semakin dalam. Bila PakSu tarik batang dia aKu rasa macam cipap aku melekat kat batang PakSu. PakSu
menyorok tarik batangnya keluar masuk cipap aku...Rasa sakit pada mula-mula tadi mula bertukar dgn rasa sedap.
Aku terus menahan tusukan demi tusukan PakSu dgn penuh nikmat.Bukan senang nak dapat benda macam ni.
Berdecap-decup bunyi cipap aku kena tikam. Lazatnya tak dapat nak cerita.

Tak lama kemudian aku rasa cairan panas memancut memenuhi liang faraj aku...PakSu dan pancut dam cipap aku..
Lebih kurang 2 minit PakSu tak bergerak-gerak atas badan aku dgn batang dia terendam dlm cipap aku.Aku ingat
dia dah pengsan..Rupa-rupa dia kumpul energy semula..Lepas tu 3 round lagi dia belasah cipap aku..Aku sendiri pun tak tahu berapa kali aku orgasm. ada 5-6 kali rasanya.
Lebih kurang pukul 1 tengah hari baru habis. Hampir 2 jam PakSu memantat aku...Habis sengal-sengal seluruh
badan aku..Cipap aku tak yah cerita la..rasa kembang semacam aje..Jalan pun rasa lain aje lepas tu...

Rasa menyesal ada juga pasal aku dah tak virgin lagi. Dah kena robek kat PakSu aku. Tapi rasa menyesal tu rasa
berbaloi juga dgn nikmat yang aku kecapi. Aku tak sangka sex begitu sedap. Patutla orang nak kahwin sangat. Bagi
aku at least aku dah rasa, nak tunggu kahwin lambat lagi, paling awal pun ayah aku bagi kahwin umur 21.Tak
sanggup rasanya nak tunggu 7 tahun lagi. Cipap aku ni asyik terkemut-kemut aje bila tengok balak hensem.

Last sekali sebagai upacara penutup PakSu suruh aku kulum batang dia..Aku mengikut aje walaupun tak pandai aku
cuba juga.Separuh aje batang PakSu dapat aku kulum.Kira okay jugaklah untuk yang tak ada pengalaman macam
aku ni. Itulah first time aku tengok batang lelaki dewasa, selalunya aku tengok konek adik aku yang sebesar ibu jari

je. Terkejut juga aku bila tengok batang PakSu yang hampir sebesar lengan aku. Panjangnya lebih kurang 6 inci saja
tapi agak besar. Kepala batangnya pun besar macam cendawan...Suka betul aku bila tengok kepala batang PakSu

mengembang dan berkilat bila kena kulum. Masa aku kulum batang PakSu ramas -ramas buah dada aku..Sekali-sekali

jari jahat dia korek lubang dubur aku.Pengotor betul PakSu aku ni. Ada ka dia kata lubang dubur aku cute. Kalau
kata cipap aku cute logik juga..pasal cipap aku belum ada banyak bulu...Ada bulu pahat saja..nipis dan halus.
Nampak bersih dan cute..

Lebih kurang pukul 2 barulah MakSu dan Atie balik...Sempatlah aku aku mandi dan berehat lepas kena kongkek kat
PakSu. Lepas mandi aku tengok cadar bilik PakSu berterabur macam tempat kucing beranak. Aku kemaskan sikit
cadar tu..Ada beberapa tompokan basah kat cadar tu..Bila aku cium ada bau macam air aku je.Tompokan darah pun

ada juga. Dah sah darah dara aku. Cadar tu warna pink dan tompokan tu nampak jelas. Bila aku tanya PakSu
macam mana ni..dia suruh aku buka balik cadar tu dan rendam dlm besin biar MakSu basuh. Bila diaorang balik aku
control aje bila depan PakSu...Macam tak ada apa-apa berlaku.PakSu tersenyum aje tengok aku.Dia tahu aku tak
kan bagitau sesiapa pasal upacara pecah tanah hari tu.

Malam tu aku tidur awal dgn Atie dalam bilik dia. Atie pun penat katanya pasa lbanyak jalan-jalan shopping.Aku pun
penat jugak kena kongkek kat PakSu.Besoknya aku balik rumah aku kat Temerloh. Sepanjang jalan atas bas ke
Temerloh aku asyik terbayang pengalaman aku dgn PakSu aku..Best juga. Bila ada peluang aku akan dapatkan lagi

batang PakSu yang besar dan gemuk tu. Aku rasa aku ni silap-silap akan jadi bohsia memandangkan selera aku pada
zakar lelaki amat kuat sekali. Kalau boleh aku nak setiap masa batang zakar ada dlm cipap aku. Kepada sesiapa yang
berminat utk mengenaliku boleh hubungiku di. Aku hanya berminat dgn lelaki berbulu
dada dan berbatang besar spt PakSu aku.

Peristiwa ini berlaku 3 minggu yang lalu dan selepas itu aku sentiasa menginginkan lagi dan lagi tapi aku tak
mempunyai peluang kerana Ayah dan ibuku mengawal pergaulanku.Lelaki nak telefon aku kena marah kat ayah aku.
Untuk melepaskan gian aku , aku hanya melancap sambil membayangkan pengalaman aku dgn PakSu aku.
Sesiapa yang ingin berkongsi pengalaman dgn aku pun okay juga boleh guna email diatas..Boleh juga aku jadikan
bahan utk melancap.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.